Spirello Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ja nå vet vi hva mange her inne IKKE liker til middag, men hva liker DOL-folket best? Hva er det beste du får til middag? Enten ute i naturen (sex er ikke mat , restaurant eller hjemmelaget? En av mine favoritter er tapas som er løaget ordentlig... mmmmmmmmmmmmmm *sikle* Altså ikke av meg, men på restaurant. Hehe.. Ellers så synes jeg indrefilet av svin med røstipoteter, sukkererter og rødvinssaus er nydelig.. Er også veldig glad i pizza da.. *kremt* Enten den jeg lager sjøl, eller bestilt, ikke papp-pizza. Hva er det beste du får? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Taco, tror jeg. Eller julemiddagen: ribbe med brun saus og poteter og surkål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uggabugga2 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Taco, tror jeg. Eller julemiddagen: ribbe med brun saus og poteter og surkål! Ribbe med saus.... *urk*. Ribbe skal IKKE ha saus!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hjemme: Biff (eller stek), stekte champignoner (eller en fin champignonstuing jeg er god på) og mine hvitløksgratinerte poteter. Fantastisk godt! Ute: Stort sett sushi (gjerne med en eller annen sashimi-forrett). Helst på Alex eller Nippon Art i Oslo. Men på den rette restauranten liker jeg å prøve meg på retter jeg ikke har spist før. Ute liker jeg ikke å kjøpe f.eks. biff. Det lager jeg bedre hjemme selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Souvlaki av lam. Nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomsterløk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Diverse pastaretter er noe av det beste jeg kan få servert til middag. Også er jeg veldig glad i hjemmelaget pizza, taco. Ute på restaurant er jeg også veldig glad i fisk. Synes masse fisk er godt, men er dessverre for dårlig til å lage det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ribbe med saus.... *urk*. Ribbe skal IKKE ha saus!! Visste det kom! :-) Svigermor bruker vanligvis ikke saus, men lager det bare for vår skyld når vi er der en av juledagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Lammestek, lammefrikasse, får i kål, lammekoteletter....det meste av lam, rett og slett. Asparges Pinnekjøtt Ovnstekte grønnsaker Stekt kveite og stekt laks Raclette som vi lager det Kylling i nesten alle former Det meste fra Dinner restaurant Stekt makrell i rømmesaus etter mammas oppskrift Gode kjøttkaker Kålrabistappe Kålstuing Hjemmelaget blomkålsuppe Hjemmelagede seikaker Fiskeboller i hvit saus Gratinert blomkål (eller andre grønnsaker) med skinkebiter Fløtegratinerte poteter Hvitløk Og mye mer.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 En blodig biff, gjerne êntrecote, med naboens trøffel/rødvinssaus og gnocci til. Og sånne gode stekte paprikaskiver *sikle* Risotto med god kylling er en sikker vinner Og andebryst er alldeles nydelig! Sjømat er også konge - særlig om sommeren. Og italiensk pizza med tynn bunn. Helst med parmaskinke, hvitløksolje og litt ruccola på toppen. Eller quattro formaggi... Yømmi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Enig i at tapas er skikkelig godt, og likeså svinefilet. Videre vil jeg supplere med biff, taco, pinnekjøtt, egenlaget salat, risgrøt m spekemat, spekemat generelt, cajun-mat, indisk mat mm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Enig i at tapas er skikkelig godt, og likeså svinefilet. Videre vil jeg supplere med biff, taco, pinnekjøtt, egenlaget salat, risgrøt m spekemat, spekemat generelt, cajun-mat, indisk mat mm. Åh, PINNEKJØTT! Det glemte jeg visst! Det er konge, det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Komle, får-i-kål, lammefrikasé og pinnekjøtt. Og det er middager jeg spiser sjelden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Italiensk pizza, confit de canard, pinnekjøtt, andebryst, hjortefilet. Skalldyr og fisk. Det er mye som er utrolig godt når det er tilberedt skikkelig, med tilbehør og vin som passer til. En i vinvennegjengen har matlaging som hobby - det er en ren nytelse å spise hos han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hjemme: Biff (eller stek), stekte champignoner (eller en fin champignonstuing jeg er god på) og mine hvitløksgratinerte poteter. Fantastisk godt! Ute: Stort sett sushi (gjerne med en eller annen sashimi-forrett). Helst på Alex eller Nippon Art i Oslo. Men på den rette restauranten liker jeg å prøve meg på retter jeg ikke har spist før. Ute liker jeg ikke å kjøpe f.eks. biff. Det lager jeg bedre hjemme selv. Hvordan skal egentlig biffen stekes? Den må ikke bli seig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Italiensk pizza, confit de canard, pinnekjøtt, andebryst, hjortefilet. Skalldyr og fisk. Det er mye som er utrolig godt når det er tilberedt skikkelig, med tilbehør og vin som passer til. En i vinvennegjengen har matlaging som hobby - det er en ren nytelse å spise hos han. Det tviler jeg ikke på etter bildene å dømme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Taco Fårikål Biff med pommes frites Bakt potet med rømme,ost,bacon +++ Og nesten alt man kan ha hvitløksbaguetter til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Souvlaki av lam. Nam! Souvlaki? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det tviler jeg ikke på etter bildene å dømme! Nei, den kvelden var ikke så verst, nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Biff tror jeg er det beste jeg vet. Med stekt sjampignon og sjy og poteter. Jeg er også glad i grillspyd med forskjellige biter av kjøtt og grønnsaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Souvlaki? http://www.nrk.no/mat/4001604.html Med nevnte tilbehør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.