Gå til innhold

Bursdagsgave til 4-åring(gutt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Traktorer og biler som det går an å åpne dører og bakluke på. Min 4-åring blir aldri lei!

Lego.

Puslespill?

På Clas Ohlson kjøpte jeg en "Safe" med nøkler og kodelås på - det er stas. Det er sparebøsse-hull på toppen, og en boks inni safe'n som pengene faller oppi. Han oppbevarer "hemmeligheter" i den - hehe... Tror den kosta 79,-

Annonse

Gjest tingeling79

Jeg kjøpte hoppeball til nabojenta som blei 4 på søndag. Kosta 129,-tror jeg det var. Stor suksess.

såpebobbler å klinkekuler kjøpte jeg til en gutt i barnehagen. ( ikke en vanlig såpebobble flaske men en sånn med forskjellige blåse pinner ..eh, vanskeligt å forklare)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...