Gå til innhold

en vellyket 2 årsdag:)

Anbefalte innlegg

Gjest tingeling79

hei

har nettopp hatt familie selskap for minsten (nr3)

det var veldigt koseligt..men jeg blir litt beveget når jeg tenker på att han allerede er 2 år...ingen baby lengre.

nesten så det kommer klump i halsen . tipper det er andre enn meg som også har det sånn..

- vi spiste kaker ¨kaffi, snakket å lekte..2oldemødre, 4 besteforeldre tanter , onkler og 1 lite søskenbarn...å så glad jeg er i familien min.:)

jeg ville bare dele dette med andre for det var så kjekt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244662-en-vellyket-2-%C3%A5rsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med to-åringen!

Men du, jeg er tante til ei som straks blir to. Hva er ditt beste gave-tips? Ikke for stor gave, de har ikke plass, vi har kjøpt så mye stort til storesøsteren, som også lillesøster bruker nå... Og ikke noe som bråker for mye, vi har visst kjøpt litt mye leker med lyd også... hehe

Men du, jeg er tante til ei som straks blir to. Hva er ditt beste gave-tips? Ikke for stor gave, de har ikke plass, vi har kjøpt så mye stort til storesøsteren, som også lillesøster bruker nå... Og ikke noe som bråker for mye, vi har visst kjøpt litt mye leker med lyd også... hehe

Brio-klovnen i tre er perfekt til 2 åringer.

Annonse

Takk, men jeg tror de har en sånn. Ellers glemte jeg å nevne at hun er ganske tidlig ute, motorisk og på flere plan. Dog ikke tidlig ute språklig, der tror jeg hun er mer normal, evt. litt sen.

Da kan du vel kjøpe en bok? Det får man aldri nok av.

Tassen-bøkene passer fint for toåringer, og de er "dyre nok" til å være en ordentlig gave. Det finnes sikkert også andre bra bøker for aldersgruppa, som jeg er for gammel til å kjenne til.

Skjønner deg godt jeg. Jeg har allerede begynt å grue meg litt til lillebror har 1-års dag. Det er bare 1 mnd og 3 dager til.... Hvor har tiden blitt av. Den siste babyen jeg noen gang kommer til å få, er plutselig ingen baby lenger, men en liten gutt.

Akkurat nå kunne jeg tenke meg å stoppe tiden. Han er så vanvittig skjønn!!! Snakker som en foss, med mange ordentlige ord. Stabber rundt, så lenge han har noe å holde seg i. Verdens blideste gutt som smiler nesten helt rundt!

Flink til å sove er han også, stort sett.

Sukk...

Da kan du vel kjøpe en bok? Det får man aldri nok av.

Tassen-bøkene passer fint for toåringer, og de er "dyre nok" til å være en ordentlig gave. Det finnes sikkert også andre bra bøker for aldersgruppa, som jeg er for gammel til å kjenne til.

Ja, bok var faktisk en av ideene mine, men kjempefint med konkret forslag, så takk! :)

http://images.pressemeldinger.no/bilder/9919/LittlePeopleDoodlePro.jpg

Vi har et sånt tegnebrett. Det er en av de mest brukte lekene her av både store og små.

Gjest tingeling79

klær var egentligt det eneste jeg kom på for vi har så masse leker å bamser.

tegnebok og tusjer likte han også:)

Annonse

Takk for forslag! Tror de har sånt også, men det er kanskje forbruksvare... :)

I den alderen elsker de plastelina. De selger sånne små kofferter med kniver og former til..

Noe annet min datter fikk da hun var 2 år var en dukke som sier "mamma, pappa", lager gråte- og lelyder. Da hun åpnet pakken ropte hun "Åhh babyen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...