puppola Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vi har tre barn og har ikke tatt noen fotografbilder av noen av dem av den grunn at jeg synes naturlige bilder er MYE finere!Synes fotografbildene blir unaturlige, oppstilt, gjerne nakne barn på saueskinn(ikke naturlig kanskje!)men det er greit for meg at andre gjør det selvfølgelig. Vi har tatt mange fine bilder av barna som vi bruker både til takkekort, julekort og til og med gaver og synes de bildene er utrolige fine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hvis du har digitalkamera så kan du jo faktisk få noen utroligt flotte og levende bilder selv. så er det jo bare å forstørre det å sette ramme på...ganske mye billigere ja:) Tror vi sparte noen tusen på det, faktisk... Eller, skal vi se: Rpøvetime 850,-, fotografering ca 1000,-, og så fremkalling/forstørring i tillegg+ rammer... Dyrt, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Næ, synes ikke det er nødvendig. Mye mer autentisk med bilder man tar selv, synes jeg. Vi pleier forøvrig ikke henge familiebilder på veggen hjemme hos oss, men gir gjerne bort fine blinkskudd til beste- og oldeforeldre. Vel så sjarmerende med hjemmeknips som profesjonelle bilder, mener jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 En må vel ikke noe, men vi har lyst og da gjør vi det. Vi velger da en fotograf som ikke tar de kjedelige bildene med blå eller brun bakgrunn. Om det var eneste alternativet så hadde vi nok latt være vi også, men nå har vi bestemt oss for å spandere noen kroner på Famebilder. Vi har råd og vi har lyst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vi har aldri tatt fotografbilder av noen av våre, men nå når familien er komplett har vi tenkt å ta et familiebilde hos fotograf en eller annen gang. Men det har jo heller ikke noen hast da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallow :o/ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har ikke vært hos fotograf. Har kjøpt bilder fra barnahage og skole og andre bilder har vi tatt selv -og de er det mange av! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vi har aldri tatt fotografbilder av noen av våre, men nå når familien er komplett har vi tenkt å ta et familiebilde hos fotograf en eller annen gang. Men det har jo heller ikke noen hast da. Hei! Det var et sjeldent besøk *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Det var et sjeldent besøk *S* Eh - sett på datoen for dette innlegget...? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Det var et sjeldent besøk *S* Ja, og et annet sted i tråden har til og med flisa "dukket opp" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eh - sett på datoen for dette innlegget...? ;o) Jeg lagde visst kluss her nå ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vi har ikke gjort det, og kommer heller ikke til å gjøre det. Har ikke kjøpt bildene som er tatt i barnehagen heller, men hvis det blir bra neste gang skal jeg kjøpe ett til mormor. Hun liker slike bilder. Selv foretrekker jeg de jeg tar selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eh - sett på datoen for dette innlegget...? ;o) Oh, hvem er det som plukker frem disse gamle innleggene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, og et annet sted i tråden har til og med flisa "dukket opp" ;-) Skivebom :-) *sender asterix en varm tanke uansett* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Oh, hvem er det som plukker frem disse gamle innleggene? He - he - det var koselig å lese 3 år gamle innlegg. Minstejenta hadde akkurat sluttet med bleier da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Oh, hvem er det som plukker frem disse gamle innleggene? Jeg tok opp igjen en middagstråd, og skrev i innlegget mitt at det er en gammel tråd. Men det var det visst ingen som leste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.