Gå til innhold

mikk-line vinterdress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ny dress

Jeg hadde sånn dress til lillejenta vår i fjor, og var veldig fornøyd.

Men nå finner jeg ikke her i Stavangerområdet! Før hadde de på Kilden, Hans og Grete på Madlatorget og på Ankerbarna på Maxi Sandnes, men nå finner jeg ikke på noen av disse butikkene. Noen som vet hvem som fører dem i år?

MVH

Vi har brukt Mikk-line i flere sesonger og til flere barn, og er veldig fornøyd. (Eneste minus var at 6-åringens dress ble utslitt på en sesong og dermed ikke arvbar for broren som vi gjorde med forrige mikkline dress). Tror imidlertid det sier mer om aktivitetsnivået til en 6-åring sammenlignet med mindre barn (anbefalingen min er derfor avhengig av alder og aktivitetsnivå på barnet). Har valgt todelt skogstad til eldste barn nå, men kjøper gjerne mikk-line igjen til minstemann.

Min beste kjøp. Den var helt perfekt til Lillemor i fjor vinter ( og høst og vår). Den er like fin og kan brukes i år også.

Den er vind- og vannttet ( til en viss grad, men i øs pøs bruker vi jo regnklær), varm og god i kulden og pustende om våren og høsten.

Prisen var jo ikke så ilel heller!

Ulldressen er forresten genial!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...