Gå til innhold

Andres "Svar-til-meg" for n'te gang :-(


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg forplikta til å fortelle det når det skjer at jeg får andre sin svar-til-meg-liste når jeg klikker på min egen. Dette er sikkert 6.-7.gangen jeg opplever det samme. Kan du være så snill å svare meg på om dere forsøker å ordne opp i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    7

  • flisa

    5

  • Prozak

    4

  • Angelica :o)

    3

Mest aktive i denne tråden

Har det skjedd igjen? Det har heldigvis ikke skjedd meg på lenge. Merkelig greier det der og ekkelt.

Jepp :-(

Når jeg logga meg på for en halvtimes tid siden, så skjønte jeg ikke bæra...Kjente ikke igjen min svar-til-meg-liste. Jeg skrev med det samme til webmaster, så håper jeg de skjønner at de MÅ gjøre noe med det!

Det er lenge siden jeg opplevde det sist. Det kan nesten virke som det er hos meg det oftest skjer, ellers så er det bare det at jeg er "flink"(?) til å klage/sladre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :-(

Når jeg logga meg på for en halvtimes tid siden, så skjønte jeg ikke bæra...Kjente ikke igjen min svar-til-meg-liste. Jeg skrev med det samme til webmaster, så håper jeg de skjønner at de MÅ gjøre noe med det!

Det er lenge siden jeg opplevde det sist. Det kan nesten virke som det er hos meg det oftest skjer, ellers så er det bare det at jeg er "flink"(?) til å klage/sladre ;-)

Har aldri skjedd hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Merkelig så utsatt du er. Jeg har aldri opplevd det.

Det er mulig jeg har spurt om det før, men er det nye personer sine lister du får hver gang, eller er det noen som går igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Utv.

Hei,

Dette har blitt rapportert noen ganger. I alle tilfellene vi har klart å finne ut av, kommer dette av "merkelige" omstendigheter der systemet ikke får med seg at noen er logget inn.

Det som da skjer er at de siste svarene som er avgitt i alle forum, dog ikke til noen spesiell person vises i listen. Dvs. noe tilsvarende "100 nyeste", men kun med svarene. Dette kan skje dersom man har vært logget inn lenge, kombinert med gamle linker ett eller annet sted (bokmerke eller noe vi har glemt å oppdatere på tjenesten).

Selv om dette ikke medfører noen umiddelbare fare for personvernet så har vi forståelse for at dette kan være ubehagelig når man forventer å se noe annet. Man får uansett ikke opp annet enn meldinger som er offentlig tilgjengelige.

Vi har så langt ikke fått inn noen meldinger som tyder på at feilen er noe annet enn det som er beskrevet over.

Det jobbes selvfølgelig med å finne feilen, men vi har uheldigvis ikke funnet noen måte å reprodusere problemet på hos oss. Dersom noen opplever dette, og kan forklare nøyaktig hva de gjorde, så vil vi være takknemmelige om dere kan sende en mail til webmaster med en beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig så utsatt du er. Jeg har aldri opplevd det.

Det er mulig jeg har spurt om det før, men er det nye personer sine lister du får hver gang, eller er det noen som går igjen?

Ikke jeg heller. Det virker som om det er en greie med enkelte klienter og/eller oppkoblinger. Derfor blir det veldig vanskelig for utviklerne/drifterne å reprodusere det.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ikke jeg heller. Det virker som om det er en greie med enkelte klienter og/eller oppkoblinger. Derfor blir det veldig vanskelig for utviklerne/drifterne å reprodusere det.

"......................................."

Ikke-reproduserbare feil er alle drifteres mareritt, ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hei,

Dette har blitt rapportert noen ganger. I alle tilfellene vi har klart å finne ut av, kommer dette av "merkelige" omstendigheter der systemet ikke får med seg at noen er logget inn.

Det som da skjer er at de siste svarene som er avgitt i alle forum, dog ikke til noen spesiell person vises i listen. Dvs. noe tilsvarende "100 nyeste", men kun med svarene. Dette kan skje dersom man har vært logget inn lenge, kombinert med gamle linker ett eller annet sted (bokmerke eller noe vi har glemt å oppdatere på tjenesten).

Selv om dette ikke medfører noen umiddelbare fare for personvernet så har vi forståelse for at dette kan være ubehagelig når man forventer å se noe annet. Man får uansett ikke opp annet enn meldinger som er offentlig tilgjengelige.

Vi har så langt ikke fått inn noen meldinger som tyder på at feilen er noe annet enn det som er beskrevet over.

Det jobbes selvfølgelig med å finne feilen, men vi har uheldigvis ikke funnet noen måte å reprodusere problemet på hos oss. Dersom noen opplever dette, og kan forklare nøyaktig hva de gjorde, så vil vi være takknemmelige om dere kan sende en mail til webmaster med en beskrivelse.

Det er fint at dere endelig kommer opp med et svar på dette.

Men du bør sette på deg en rød prikk, så vi ser at du er en dolansatt, og ikke bare en som morer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :-(

Når jeg logga meg på for en halvtimes tid siden, så skjønte jeg ikke bæra...Kjente ikke igjen min svar-til-meg-liste. Jeg skrev med det samme til webmaster, så håper jeg de skjønner at de MÅ gjøre noe med det!

Det er lenge siden jeg opplevde det sist. Det kan nesten virke som det er hos meg det oftest skjer, ellers så er det bare det at jeg er "flink"(?) til å klage/sladre ;-)

Jeg har bare opplevd det to ganger. Uff, jeg aner ikke hvem sin jeg var inne på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er fint at dere endelig kommer opp med et svar på dette.

Men du bør sette på deg en rød prikk, så vi ser at du er en dolansatt, og ikke bare en som morer seg.

Vet ikke hvorfor min kollegas røde prikk er borte, men jeg kan bekrefte at han er "ekte",

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vet ikke hvorfor min kollegas røde prikk er borte, men jeg kan bekrefte at han er "ekte",

Takk skal du ha :-)

Og siden jeg nå har kontakt med dere: Vet dere hvorfor vi bare får treff som er eldre enn 31/8 på søkesiden?

Om dere har laget en kopi av basen bare for søk for å minske belastningen, så er det helt ok. Det er bare greit å vite om dere da vil oppdatere den hver uke, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Dette har blitt rapportert noen ganger. I alle tilfellene vi har klart å finne ut av, kommer dette av "merkelige" omstendigheter der systemet ikke får med seg at noen er logget inn.

Det som da skjer er at de siste svarene som er avgitt i alle forum, dog ikke til noen spesiell person vises i listen. Dvs. noe tilsvarende "100 nyeste", men kun med svarene. Dette kan skje dersom man har vært logget inn lenge, kombinert med gamle linker ett eller annet sted (bokmerke eller noe vi har glemt å oppdatere på tjenesten).

Selv om dette ikke medfører noen umiddelbare fare for personvernet så har vi forståelse for at dette kan være ubehagelig når man forventer å se noe annet. Man får uansett ikke opp annet enn meldinger som er offentlig tilgjengelige.

Vi har så langt ikke fått inn noen meldinger som tyder på at feilen er noe annet enn det som er beskrevet over.

Det jobbes selvfølgelig med å finne feilen, men vi har uheldigvis ikke funnet noen måte å reprodusere problemet på hos oss. Dersom noen opplever dette, og kan forklare nøyaktig hva de gjorde, så vil vi være takknemmelige om dere kan sende en mail til webmaster med en beskrivelse.

Tusen takk for utfyllende svar :-)

De første par gangene jeg opplevde dette, _vet_ jeg at jeg fikk svar-til-meg-lista fra en person. De neste gangene har jeg unngått og sjekke hvem sine svar-til-meg jeg har fått. Det føles jo som å snoke i privatlivet til folk :-/

Skjer det igjen, kommer jeg til å prøve å finne ut om lista tilhører en og samme person - noe jeg _tror_ det gjør...

Håper det ikke skjer på nytt iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig så utsatt du er. Jeg har aldri opplevd det.

Det er mulig jeg har spurt om det før, men er det nye personer sine lister du får hver gang, eller er det noen som går igjen?

Mailer deg om et øyeblikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare opplevd det to ganger. Uff, jeg aner ikke hvem sin jeg var inne på heller.

Jeg er "glad" (misforstå meg rett ;-)) for at også du har opplevd det. Folk må jo begynne å lure på om jeg er paranoid her *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "glad" (misforstå meg rett ;-)) for at også du har opplevd det. Folk må jo begynne å lure på om jeg er paranoid her *hehe*

Hihi, jeg skjønner godt hva du mener :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...