Gå til innhold

Andres "Svar-til-meg" for n'te gang :-(


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Hehe, kanskje det :o)

Men jeg tror det er en til det har skjedd med men selvfølgelig husker jeg ikke hvem. M.Angelica?

Meg, ja.

Men er en stund siden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    7

  • flisa

    5

  • Prozak

    4

  • Angelica :o)

    3

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1157568867' post='3277627]

Meg, ja.

Men er en stund siden nå..

Da husket jeg riktig. Jeg er imponert over meg sjøl, jeg er ikke den som husker lengst om dolinnlegg.

Det er lenge siden det skjedde meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da husket jeg riktig. Jeg er imponert over meg sjøl, jeg er ikke den som husker lengst om dolinnlegg.

Det er lenge siden det skjedde meg også.

Jeg er jo uforglemmelig så ;)

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye koster en sånn prikk? :D

Den er gratis, men du må være på msn-lista til webbis. Og så må du ha delt nok av andres intime hemmeligheter med listen til at du er tatt opp i Det Gode Selskap :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er gratis, men du må være på msn-lista til webbis. Og så må du ha delt nok av andres intime hemmeligheter med listen til at du er tatt opp i Det Gode Selskap :-)

"......................................."

AHA - så jeg sladrer ikke NOK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Dette har blitt rapportert noen ganger. I alle tilfellene vi har klart å finne ut av, kommer dette av "merkelige" omstendigheter der systemet ikke får med seg at noen er logget inn.

Det som da skjer er at de siste svarene som er avgitt i alle forum, dog ikke til noen spesiell person vises i listen. Dvs. noe tilsvarende "100 nyeste", men kun med svarene. Dette kan skje dersom man har vært logget inn lenge, kombinert med gamle linker ett eller annet sted (bokmerke eller noe vi har glemt å oppdatere på tjenesten).

Selv om dette ikke medfører noen umiddelbare fare for personvernet så har vi forståelse for at dette kan være ubehagelig når man forventer å se noe annet. Man får uansett ikke opp annet enn meldinger som er offentlig tilgjengelige.

Vi har så langt ikke fått inn noen meldinger som tyder på at feilen er noe annet enn det som er beskrevet over.

Det jobbes selvfølgelig med å finne feilen, men vi har uheldigvis ikke funnet noen måte å reprodusere problemet på hos oss. Dersom noen opplever dette, og kan forklare nøyaktig hva de gjorde, så vil vi være takknemmelige om dere kan sende en mail til webmaster med en beskrivelse.

Nå skjedde det igjen!!

Jeg har fått Svar-til-meg som tilhører _en_ person på dol. Det er altså ikke ulike personers svar som dukker opp...

Første gang jeg logga meg på (for en halvtimes tid siden) var alt normalt. For to min siden sjekka jeg mine svar-til-meg en gang til og da kom en annen dolers liste opp.

Utrolig merkelig :-(

Med fare for å avsløre meg som fullstendig inkompetent på datateknikk: Kan det hjelpe at jeg skifter passord? Jeg viiil ikke ha dette "problemet" her *hjelp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nå skjedde det igjen!!

Jeg har fått Svar-til-meg som tilhører _en_ person på dol. Det er altså ikke ulike personers svar som dukker opp...

Første gang jeg logga meg på (for en halvtimes tid siden) var alt normalt. For to min siden sjekka jeg mine svar-til-meg en gang til og da kom en annen dolers liste opp.

Utrolig merkelig :-(

Med fare for å avsløre meg som fullstendig inkompetent på datateknikk: Kan det hjelpe at jeg skifter passord? Jeg viiil ikke ha dette "problemet" her *hjelp*

Jeg tror ikke det hjelper at du skifter passord. Men jeg har en sterk mistanke om at det er noe galt med din bruker, siden du så ofte blir rammet.

Jeg foreslår at du oppretter en ny bruker på dol ved hjelp av en ny mailadresse.

For å beholde nicket togli, så tar du først og frigir det fra den gamle brukeren ved å velge et tilfeldig nick der.

Så tar du og reserverer togli på den nye brukeren.

Om du skulle trenge en ny mailadresse, så kan du få en gmailadresse fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Dette har blitt rapportert noen ganger. I alle tilfellene vi har klart å finne ut av, kommer dette av "merkelige" omstendigheter der systemet ikke får med seg at noen er logget inn.

Det som da skjer er at de siste svarene som er avgitt i alle forum, dog ikke til noen spesiell person vises i listen. Dvs. noe tilsvarende "100 nyeste", men kun med svarene. Dette kan skje dersom man har vært logget inn lenge, kombinert med gamle linker ett eller annet sted (bokmerke eller noe vi har glemt å oppdatere på tjenesten).

Selv om dette ikke medfører noen umiddelbare fare for personvernet så har vi forståelse for at dette kan være ubehagelig når man forventer å se noe annet. Man får uansett ikke opp annet enn meldinger som er offentlig tilgjengelige.

Vi har så langt ikke fått inn noen meldinger som tyder på at feilen er noe annet enn det som er beskrevet over.

Det jobbes selvfølgelig med å finne feilen, men vi har uheldigvis ikke funnet noen måte å reprodusere problemet på hos oss. Dersom noen opplever dette, og kan forklare nøyaktig hva de gjorde, så vil vi være takknemmelige om dere kan sende en mail til webmaster med en beskrivelse.

Webmaster burde nesten maile vedkommende og gjøre oppmerksom på problemet..?

Jeg ville hvertfall likt å få vite det, på en diskret måte, om det var mine svar som ble lest av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det hjelper at du skifter passord. Men jeg har en sterk mistanke om at det er noe galt med din bruker, siden du så ofte blir rammet.

Jeg foreslår at du oppretter en ny bruker på dol ved hjelp av en ny mailadresse.

For å beholde nicket togli, så tar du først og frigir det fra den gamle brukeren ved å velge et tilfeldig nick der.

Så tar du og reserverer togli på den nye brukeren.

Om du skulle trenge en ny mailadresse, så kan du få en gmailadresse fra meg.

Uh, jeg må få gubben til å oversette dette her for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...