Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært i butikken og klaget på en Jean Paul t-shit som jeg kjøpte til vesla. Det gikk hull i en søm etter kun en vask.

Butikken hadde ikke fler igjen (Jeg hadde kjøpt den på salg). Jeg fikk derfor pengene igjen.

Ho fortalte at de kom til å få tilbake litsvarende t-shirt i februarmnd.

Kunne jeg da sakt at jeg ville hatt tilgodelapp på en slik t-shirt å fått nye i februar?

Nå må jeg jo i såfall kjøpe ny til full pris, og nesten 300,- for en t-shirt til en jentunge synes i hvertfall jeg er for mye.

Ikke missforstå - butikken har jo gjort opp for seg. Men jeg sitter igjen og er litt lei for at vesla ikke har denne lengre. Den var jo så utrolig fin. (Ja, sann er det når man vanligvis bare kjøper billigklær til barna:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244749-klage-p%C3%A5-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg du får litt unødvendig pepper fordi du ikke reparerer feilen selv.

Du kjøpte en vare på tilbud som har en mangel.

Jeg tror det er slik at varen kan byttes i tilsvarende sum eller pengene tilbake.

Jeg tviler sterkt på at du får tilgodelapp på samme skjorta dersom den ikke kommer på tilbud.

Hvis skjorta var sååå fin og de ikke hadde flere igjen så hadde det tatt 2 minutter å fiksa den sømmen med symaskina.... ;o)

Nei, det var ikke nok stoff akkruat der, så det ville blitt en krøll om jeg skulle tatt stoff til det. For det var jo første tanken.

Å herregud, du kunne da vel ha sydd den sømmen, hvis det var såååå ille at vesla di ikke hadde den skjorta lenger??

Som jeg svarte til Lillemus så lot det seg ikke gjøre. Det ville blitt en skrukk på skorta foran da. Det var rett og slett ikke nok stoff til det. (Og sikkert også derfor den var gått i stykker)

Annonse

Nå synes jeg du får litt unødvendig pepper fordi du ikke reparerer feilen selv.

Du kjøpte en vare på tilbud som har en mangel.

Jeg tror det er slik at varen kan byttes i tilsvarende sum eller pengene tilbake.

Jeg tviler sterkt på at du får tilgodelapp på samme skjorta dersom den ikke kommer på tilbud.

Jeg hadde reparert den om det hadde vært mulig. (Selv om jeg synes det er kjedelig å gjøre det på nye dyre klær)

Og butikken gav meg også tilbake pengene, så de har jo gjort opp for seg.

Men jeg får nok heller spandere nesten 300,- for ny t-shirt når de får den inn igjen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...