Gå til innhold

Vinter sko til 1 åring og 5 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Har et bra tips ang vintersko. Tv2 hjelper deg, og foreldre og barn har testet. Vinneren ble friends (tror de heter det) som selges på coop obs for 199 kr.

Jeg kikket på dem igår, men jeg syns sålen var så fryktelig stiv? Jeg endte opp med Viking gore-tex istedet. Ponny sympatex hadde vi ifjor, og de var myke, lette, varme og vanntette.

Annonse

Gjest amparro..

Har hørt mye skryt av Sorel-støvler her på dol, så nå har jeg bestilt ett par til minstemann.

Disse skal visst holde beina varme selv om det er -40°.

Hvilke kjøpte du? De med skinn eller de andre? Er disse støvlene lette eller tunge? Jeg kunne tenkt meg å bestille et par til jenta mi.

Noen kjempelette vinterstøvler i "dykkerstoff" fra et finsk firma som heter KUOMA - hadde dem i fjor til lillemor som da var 1,5 år og skal kjøpe dem i år til begge ungene mine:o)

Var VELDIG FORNØYD! Veldig lette å ha på og ta på, og varme og gode. De ansatte i bhg var også imponert :o)

Kostet 499,-

Butikken som hadde dem er ikke i en kjede (men den er i et COOP kjøpesenter), tror den heter Gasellen Sko eller noe sånt.

Noen kjempelette vinterstøvler i "dykkerstoff" fra et finsk firma som heter KUOMA - hadde dem i fjor til lillemor som da var 1,5 år og skal kjøpe dem i år til begge ungene mine:o)

Var VELDIG FORNØYD! Veldig lette å ha på og ta på, og varme og gode. De ansatte i bhg var også imponert :o)

Kostet 499,-

Butikken som hadde dem er ikke i en kjede (men den er i et COOP kjøpesenter), tror den heter Gasellen Sko eller noe sånt.

Disse? http://www.kuomiokoski.fi/

Gjest tingeling79

Jeg kikket på dem igår, men jeg syns sålen var så fryktelig stiv? Jeg endte opp med Viking gore-tex istedet. Ponny sympatex hadde vi ifjor, og de var myke, lette, varme og vanntette.

skofus og viking skal jeg prøve, di skal ver både pustende , vantette og holde varmen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...