Gå til innhold

Hvor store er deres treåringer?

Anbefalte innlegg

Noen som har en tabell over hvor store gutter på tre år skal være?

Min pode har alltid vært et "pøn" (liten og tynn) - men frisk og rask og med massevis av energi.

Problemet er at når han er syk, så blir han _veldig_ syk, og da "forsvinner" han nesten.

Men hva er vanlig høyde/vekt for en treåring, da?

Vår pode er 101 cm høy og veier 14 kilo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244836-hvor-store-er-deres-tre%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er 3,5 år. Hun er 103 cm og 16 kg. Sønnen min var både kortere og lettere da han var på samme alder. Han var veldig slank, men med det aktivitetsnivået fikk han da nok næring lell :)

Takker - tror jo egentlig at han ikke lider noen nød, nei :-) Han er veldig småspist, men aktiv og blid og fornøyd - så det er jo bra. :-)

Annonse

Takker - tror jo egentlig at han ikke lider noen nød, nei :-) Han er veldig småspist, men aktiv og blid og fornøyd - så det er jo bra. :-)

Jeg husker godt at jeg var litt bekymret når sønnen min var syk, for da spiste han jo ingenting omtrent. Det var lite å gå på der.

Da han var 4 år og 7 mnd veide han 16 kg. Ingen kunne tror han var så slank pga de store bollekinnene ;)

Jeg husker godt at jeg var litt bekymret når sønnen min var syk, for da spiste han jo ingenting omtrent. Det var lite å gå på der.

Da han var 4 år og 7 mnd veide han 16 kg. Ingen kunne tror han var så slank pga de store bollekinnene ;)

:-)

Min 3 åring er liten og tynn, men frisk og rask på alle måter. Han har nesten ikke spist i sommer pga varmen, men nå har han endelig begynt å spise litt mer igjen.

han er 96,5 og 12 kg tenker jeg!

Ingen stor sak, men utrolig herlig!!!

Hilsen

Annonse

Syns ikke det var så lite, jeg. :-) Faktisk ganske nøyaktig like høy som min gutt var da han var 4 år. Da var han 101 cm og 15 kg. Tynn skjønner jeg at gutten din er! :-) Da min gutt var 3 år var han 97 cm og 13 kg.

Jenta mi var på 3 års kontroll 98 cm og 14 kg.

Har ei som blir 3 år i desember. Hun er nå i overkant av 90 cm lang og veier 13 kg.

Ikke så høy, men tett og god.

Storesøster er snart 5 år - Hun veier 14 kg - og hun er kanskje 105 cm. Hun har alltid var spe og slank.

Har ikke målt høyden på noen av dem på en stund, så de får du ta med en klype salt. Vekta derimot er rett. De veider seg stadig vekk under stelleritualene :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...