Gå til innhold

Drittlei stemamma og sliten mamma idag (laaaangt)

Anbefalte innlegg

Samme her! Han har 3 fra før. har aldri opplevd makan til selvopptatte unger. Uansett hva far gjør blir det brukt mot han. Moren har klisterhjerne og husker hva ungene fikk til jul og bursdager av hvem og når fra de var små. Men hun har aldri husket å minne ungene på at pappaer ikke bare betaler bidrag og ser ungene når det passer henne, men også fins på julaften og egne bursdager.

Er kanskje ikke rart de ikke husker som store? Men da lillesøster hadde bursdag, kom han med gave inn i stua for han trengte innpakningspapir. Jippi tenkte vi, men gaven var ikke til lillesøster, men til en kompis som hadde hatt bursdag............ Yeah!

Ja, men da har han jo klart å huske på EN bursdag ihvertfall. Bedre enn ingenting.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

20

• jubalong70

5

• Speak

4

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg tok opp dette på et annet forum her, og "møtte" enm mann som hadde blitt suicidal og fått virkelig sosialangst. Dette tok vi opp med gutten. Vi sa vi var bekymret. Kuttet ut å spille en stund, men har vært alene her i sommer og sansynligvis blitt hekta igjen uten at vi kunne kontrollere han. Skal sjekke ut om det er det spillet du nevner.

Noen av kameratene til sønnen min spiller Wow, og de har kuttet ut alle frititdsaktiviter og det meste av sosialt samvær! Det er direkte skummelt å se! Det finnes sikkert andre spill som også er vanedannende, men sønnen min sier at når du spiller Wow er du på lag med andre. Det betyr at dersom du er borte en stund, "svikter" du laget... Er bare så glad for at sønnen min er hekta på FM, og ikke på et online-spill!

Lykke til!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...