Gå til innhold

Både tynn dress og tykk dress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en tynn en som jeg har tatt fôret ut av, og har liggende tykke klær i fleece, ull osv som bhg kan ha på han under dressen. Men med slikt drittvær som vi har hatt denne uken kommer vel tykkdressen snart på plass også, nye Cherrox må kjøpes inn snart også!!

ylvali1365381015

ville gjerne hatt en tradisjonell hh-dress i bevernylon med plast i baken og på knærne. har trålet div butikker i dag, uten hell. nå tar de jo bare inn disse tech- dressene, som desverre ikk tåler hard bruk i bhg. ( sand og gjørme og vann...)det skurer jo vekk membranene og ødelegger funksjonen, slik at de hverken puster eller er vanntette etter en stund. tech-dresser passer best de mnd vi har skikkelig mye snø. derfor kan det være et bomkjøp for dem med stram økonomi. det beste ville være å skaffe en tradisjonell parkdress uten for (m plastforsterkning) og en tykk bobledress. ull og fleece kan man jo ha under begge ved behov.

men kan noen si meg om slike hh-dresser selges lenger- og hvor? på forhånd takk!

mvh,

Annonse

ville gjerne hatt en tradisjonell hh-dress i bevernylon med plast i baken og på knærne. har trålet div butikker i dag, uten hell. nå tar de jo bare inn disse tech- dressene, som desverre ikk tåler hard bruk i bhg. ( sand og gjørme og vann...)det skurer jo vekk membranene og ødelegger funksjonen, slik at de hverken puster eller er vanntette etter en stund. tech-dresser passer best de mnd vi har skikkelig mye snø. derfor kan det være et bomkjøp for dem med stram økonomi. det beste ville være å skaffe en tradisjonell parkdress uten for (m plastforsterkning) og en tykk bobledress. ull og fleece kan man jo ha under begge ved behov.

men kan noen si meg om slike hh-dresser selges lenger- og hvor? på forhånd takk!

mvh,

Prøv i sportsbutikkene. Sjansene er større der enn i vanlige barneklær-butikker

tror

ylvali1365381015

Prøv i sportsbutikkene. Sjansene er større der enn i vanlige barneklær-butikker

tror

takk du! var innom div og fant det jeg søkte til slutt. kjedelig i fargen, men absolutt å foretrekke framfor alskens hightech-utstyr.før snøen kommer iallefall.

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...