Gå til innhold

Vinterklær - NÅ ?

Gjest klynger meg fast til sommeren....

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg nysgjerrig, hvor er det da? Selv ville jeg trodd landet var på sitt bredeste rundt Oppland, og ville antatt du var fra lenger nord (re. snø).

*hm* Tja, det kommer vel an på _hvor_ man bor, i høydemeter, det da!?:-) Større sjanse for å treffe på snø i fjellet jo høyere _opp_ du bor, - eller?

Fortsetter under...

Jeg kjøper om våren på salg jeg så her er alt vintertøy handlet inn for mange mnd siden.

Men nå er ikke jeg av det slaget som synes at ungene må ha aller siste mote heller. Fjorårets modell passer best lommeboka her i huset.

Nei, siste mote er absolutt ikke nødvendig, - men jeg er alltid så usikker på hvilken størrelse de kommer til å trenge når vinteren kommer, jeg! Ungene her har vokst så "urytmisk", så hoppet fra 92 - 104 har forekommet i løpet av noen sommermåneder/tidlig høst.

Hvordan gjør du det, når du handler på vårsalg? Hvordan tenker du, mener jeg? Skulle så gjerne handlet på våren, i stedet for til full pris på høsten...

Nei, siste mote er absolutt ikke nødvendig, - men jeg er alltid så usikker på hvilken størrelse de kommer til å trenge når vinteren kommer, jeg! Ungene her har vokst så "urytmisk", så hoppet fra 92 - 104 har forekommet i løpet av noen sommermåneder/tidlig høst.

Hvordan gjør du det, når du handler på vårsalg? Hvordan tenker du, mener jeg? Skulle så gjerne handlet på våren, i stedet for til full pris på høsten...

Nå har min begynt å bli stor så det er lettere. Men i år bommet jeg på sko. Han hadde ikke vokst i beina på tre år og etter to mnd hos faren hadde han gått opp fra 34 til 38. Så jeg har to par sko nå som er for små, men hvem kunne forutse den veksten :o)

Da de var små, kjøpte jeg klærne på salget over jul. Og da kjøpte jeg det så stort at jeg visste at det sannsynligvis holdt til salget etter neste jul. Det gikk som regel bra, men det er vanskelig å beregne for små unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...