Gå til innhold

Vinterdress fra Reflex - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest erfaringer mottas med takk

Hvis man leser det leverandører og forhandlere skriver, så er jo alle dresser vidunderlige. Så jeg er ute etter erfaringer.

Spesielt med tanke på SLITESTYRKEN. Hvordan er disse sammenlignet med Buller & Bång fra Reima? Er litt vanskelig å få tak i Buller& Bång, praktisk talt ingen som forhandler det lenger, på grunn av for lite etterspørsel.

Så... noen som har hatt Reflex vinterdress og vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245013-vinterdress-fra-reflex-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår eldste fikk en Reflex-dress til jul da h*n var fire og et halvt. H*n brukte dressen to og en halv sesong. Nr to arvet dressen og brukte den en vinter, da fikk nr to ny dress. Det var fordi min mann syntes Reflex'en var håløst umoderne i fargene.

Du så jo selvsagt at dressen var brukt. Refleksbåndene på ermer og ben var litt frynsete i kanten for eksempel. Men dressen var egentlig akkurat like fin. Hel, ikke spesielt slitt. Ikke veldig falmet i fargene.

Den har for øvrig hatt "hundre" runder i vaskemaskina. Men det er jo noen år siden dette da. Kan hende Reflex i dag er noe annet.

Gjest KappAhl sin dress vant

Som noldine viser til, KappAhl sin dress vinner testen på dresser i år, både når det gjelder slitstyrke, vannavvisning, holde på varmen osv. Ingen holder mål som den, og til bare 499,- kroner :)

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/fritid/barn/article730073.ece

Men ..... av fare for å bli halshugget ..... dressen har vel ikke det rette merket .... så da kjøper vel mange mødre andre merker istedenfor å se på kvaliteten.

Jeg har brukt reflex sine dresser til mine to aktive gutter i og er kjempefornøyd !

Slitesterke og fine. I fjor kjøpte jeg Reflex sin allværsdress, uten avtagbart for, og var kjempefornøyd også med denne. God og varm, og vanntett, og de ser opmtrent nye ut, selv om den ble brukt hver eneste dag i forrige vintersesong !

Som noldine viser til, KappAhl sin dress vinner testen på dresser i år, både når det gjelder slitstyrke, vannavvisning, holde på varmen osv. Ingen holder mål som den, og til bare 499,- kroner :)

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/fritid/barn/article730073.ece

Men ..... av fare for å bli halshugget ..... dressen har vel ikke det rette merket .... så da kjøper vel mange mødre andre merker istedenfor å se på kvaliteten.

Nei, det handler ikke om merket. Men dressen fra Kapp Ahl som var testet var en "guttedress" som finnes bare i størrelser fra 86 - 116. Når jeg da trenger en guttedress i 122 og en jentedress i 116, så dekker ikke denne behovet.

Annonse

Vår eldste fikk en Reflex-dress til jul da h*n var fire og et halvt. H*n brukte dressen to og en halv sesong. Nr to arvet dressen og brukte den en vinter, da fikk nr to ny dress. Det var fordi min mann syntes Reflex'en var håløst umoderne i fargene.

Du så jo selvsagt at dressen var brukt. Refleksbåndene på ermer og ben var litt frynsete i kanten for eksempel. Men dressen var egentlig akkurat like fin. Hel, ikke spesielt slitt. Ikke veldig falmet i fargene.

Den har for øvrig hatt "hundre" runder i vaskemaskina. Men det er jo noen år siden dette da. Kan hende Reflex i dag er noe annet.

Høres lovende ut! Takk for hjelpen!

Jeg har brukt reflex sine dresser til mine to aktive gutter i og er kjempefornøyd !

Slitesterke og fine. I fjor kjøpte jeg Reflex sin allværsdress, uten avtagbart for, og var kjempefornøyd også med denne. God og varm, og vanntett, og de ser opmtrent nye ut, selv om den ble brukt hver eneste dag i forrige vintersesong !

Takk for svaret! Høres ut som en bra dress!

I går på TV2 hjelper deg var det, tro det eller ei, KappAhls som var best i test!

Jeg vet det. Men nå var det Reflex jeg spurte om, ikke sant? :-)

Dressen fra Kapp Ahl er en "guttedress" som går opp til str 116. Det dekket dessverre ikke våre behov. Ellers syns jeg dressen så grei ut, bortsett fra at jeg syns fargene var litt... mindre fine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...