dolianer Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Når man har liten skjerm, sånn som jeg, så blir det nye designet altfor trangt!! Det er rett og slett ikke ordentlig plass til noe!! Tenk litt på oss "fattige", da! Kan du ikke være så snill å sett de reklameannonsene et annet sted! Please!! 0 Siter
Gemini Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 "Trøst" deg med at det ikke er noe bedre om du har større skjerm - rammene justeres ikke i bredden, så om du har stor skjerm, er bildet like trangt, og så et stort hvitt felt i 1/4-del av skjermens bredde... HURRA for dyktige og oppegående web-designere! ;-( 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Jøss! Her feires det påske! :-)) Eller så er det jeg som må ta en tur til øyelegen.. 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 tonie skrev (På 10.4.2001 den 14.45): Jøss! Her feires det påske! :-)) Eller så er det jeg som må ta en tur til øyelegen.. Og der var det borte igjen... Typisk. Det VAR gult her, altså!:-) 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Gemini skrev (På 10.4.2001 den 14.23): "Trøst" deg med at det ikke er noe bedre om du har større skjerm - rammene justeres ikke i bredden, så om du har stor skjerm, er bildet like trangt, og så et stort hvitt felt i 1/4-del av skjermens bredde... HURRA for dyktige og oppegående web-designere! ;-( Annonsene vil bli værende på høyre side. Uten dem kan vi ikke drive tjenesten. Vi jobber imidlertid med å forbedre DOL og håper at tjenesten vil være til nytte selv om det midterste feltet blir smalere. Vennlig hilsen 0 Siter
Singularity Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Christian Anker, spesialist i allmennmed skrev (På 10.4.2001 den 16.28): Annonsene vil bli værende på høyre side. Uten dem kan vi ikke drive tjenesten. Vi jobber imidlertid med å forbedre DOL og håper at tjenesten vil være til nytte selv om det midterste feltet blir smalere. Vennlig hilsen Er det noe håp om at dere får ordnet det slik at de tre feltene med tråder, meldinger og annonser tilsammen bruker hele skjermbredden ? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 tonie skrev (På 10.4.2001 den 14.47): Og der var det borte igjen... Typisk. Det VAR gult her, altså!:-) Det _var_ gult et lite øyeblikk. Så besøk hos øyelege trengs ikke ;-) 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Singularity skrev (På 10.4.2001 den 17.03): Er det noe håp om at dere får ordnet det slik at de tre feltene med tråder, meldinger og annonser tilsammen bruker hele skjermbredden ? Hei Singularity ! Vi ønsker å få det til, men tror det kan bli vanskelig html-messig slik siden er konstruert. Vennlig hilsen 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2001 Skrevet 10. april 2001 Rusle skrev (På 10.4.2001 den 17.21): Det _var_ gult et lite øyeblikk. Så besøk hos øyelege trengs ikke ;-) Ja, det ante meg at det var noe rart på gang. Det hadde jo vært fint med påskefarger her, da? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.