vici Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Er barna deres med på noen fritidsaktiviteter? Hvor gamle er de og hvor mange dager i uken? Våre er 2 og 4 år og vi skal gå en dag i uka med hver av dem på svømming. I tillegg går de i barnehage så jeg synes det er nok. 0 Siter
Gjest Mamma til tre barn Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Snart femåringen er ikke med på noe, niåringen er med i korps og spiller fotball. Eldste på 12 har sluttet med korps og har nå lyst til å holde på med klatring og/eller hester, vet ikke hva det blir til enda. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Gutten vår på 4 1/2 år er ikke med på noe. Vi prøvde å melde han på allidrett men der var det fullt leeeenge før påmeldingsfristen. Tenkte jeg skulle prøve å ta han med i svømmehallen et par ganger i løpet av måneden iallefall. 0 Siter
skygge Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Min snart 8 åring, er med i jazz ballet 1x i uka, og allidrett 1x i uka. Det er dårlig med tilbud for 4+2 åringene mine så de går foreløpig bare i barnehage og leker med venner hjemme. + vi er flinke til å gå på diverse turer med de. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 JEntene er 5,5 og 6,5 år gamle. De går på ballett 1 gang i uka. Det er tredje året de gjør det nå. Lillebror som er 11 mnd har ingen fritidsaktiviteter bortsett fra å holde sin mor opptatt... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Knærten min er 2 1/2 og jeg har tenkt å begynne å ta ham med på noe en ettermiddag i uka nå som vinteren kommer. Vi har tenkt på enten allidrett, riding eller tai-kwondo... må vel se og hive oss rundt for å sjekke ut hvilke muligheter som finnes for et barn på hans alder i nærheten her... 0 Siter
H@yley Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jenta på 9 år spiller håndball en gang i uka + noen kamper i helgene - det er vel også 2 turneringer pr sesong. 5-åringen er med på barneidretten en gang i uka. 0 Siter
Speak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Vesla går i 2., og har begynt på svømmekurs. Jeg synes dagene er fulle, og vil ikke presse på noe enda, men ho får være med om ho vil. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Knærten min er 2 1/2 og jeg har tenkt å begynne å ta ham med på noe en ettermiddag i uka nå som vinteren kommer. Vi har tenkt på enten allidrett, riding eller tai-kwondo... må vel se og hive oss rundt for å sjekke ut hvilke muligheter som finnes for et barn på hans alder i nærheten her... Har dere ikke vurdert boksing? 0 Siter
cizz Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Min håpefulle som snart blir to år går på småbarnssang i kirken en halvtime annenhver uke, og har nettopp begynt på turning/gymlek 45 min en gang i uken, i tillegg til barnehage. Tror det er mer enn nok... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Knærten min er 2 1/2 og jeg har tenkt å begynne å ta ham med på noe en ettermiddag i uka nå som vinteren kommer. Vi har tenkt på enten allidrett, riding eller tai-kwondo... må vel se og hive oss rundt for å sjekke ut hvilke muligheter som finnes for et barn på hans alder i nærheten her... Jeg hadde ikke giddet bruke penger på ridning når han er så liten. Han vil jo bare sitte der og bli båret rundt uten noen som helst mulighet til å innvirke på hesten. Drøy det til han er rundt 5 år i alle fall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Med full tid i barnehage og allerede lange dager, synes jeg ikke barna på 3 og 5 har behov for noen faste aktiviteter utenom. Heldigvis er de flike til å finne på aktiviteter i barnehagen! De har både skiskole, svømmeskole, gym i gymsal, ballspill, museumsturer og diverse andre turer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har dere ikke vurdert boksing? Hehe, mener du det alvorlig? 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jenta mi på 5 år (fylte i aug.) går på dans en gang i uken. Det holder. Hun har også full plass i barnehagen. Hun maste selv om å få begynne å danse, det er superstas :-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Min er 12, og har ikke villet være med på _noe_ inntil nå nylig. Han var med på speidern et år for et par år siden, men det var ikke noe særlig. Fra i høst går han på luftpistol-skyting og breakdance og elsker det! Endelig litt engasjement.. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde ikke giddet bruke penger på ridning når han er så liten. Han vil jo bare sitte der og bli båret rundt uten noen som helst mulighet til å innvirke på hesten. Drøy det til han er rundt 5 år i alle fall. Jeg har vært på riding med ham en gang allerede Der lærte ungene helt ned i 2 1/2 års alderen å løfte hovene på små redmoore-ponnier (tror jeg de heter) (60 cm.høyde sånn ca.) og de børsta ponniene og de bar saler og satte dem opp på hesteryggen. Å sitte på en liten ponny er utrolig godt for balansen! Ungene lærer seg fort akkurat hvordan de bør sitte for å følge hestens rytme. De sitter uten stigbøyle og tømmer. Og det viktigste av alt, synes jeg: Unegen lærer seg fra de er helt små å respektere dyrenes egenart og være snille mot dem! Så kanskje jeg ikke tar med knærten for selve ridingens skyld i første omgang, men for alt det andre: ja det tror jeg hadde vært helt topp! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har dere ikke vurdert boksing? Regner med du tuller... Jeg mente det med tai-kwondo. Her jeg bor inviterer de unger fra 2 år og oppover med . Utrolig givende for både mental helse og balanse. Jeg vurderer det seriøst! Men må velge mellom det og hest, med mindre vi får plass på allidretten. 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Mine har vært med på barneidrett, kjørt slalom, dans eller turn fra de var tre år. Den ene var også med i en friluftsliv gruppe. (Sammen med en av oss voksne). Altså 1-2 aktiviteter i uka. Barna syns det er kjempestas, og jeg syns det er fint å få "hektet" noen interesser på barna mine. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Regner med du tuller... Jeg mente det med tai-kwondo. Her jeg bor inviterer de unger fra 2 år og oppover med . Utrolig givende for både mental helse og balanse. Jeg vurderer det seriøst! Men må velge mellom det og hest, med mindre vi får plass på allidretten. Jeg var ikke helt sikker på om du tullet, og egentlig parodierte overivrige mødren - eller om du er det selv Ikke vondt ment! Syntes bare prosjektet ditt hørtes litt voldsomt ut for en på 21/2 år. Her begynner "alle" på all-idrett når de er 5, og det er plass til alle også. Før det er det de færreste som gjør noe som helst. Men for all del - kan godt hende tai kwondo passer for så små. Jeg har ikke noe forhold til det, så jeg skal ikke uttale meg om det. Boksing vil jeg vel egentlig ikke anbefale 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hehe, mener du det alvorlig? Ikke sånn helt alvorlig, nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.