Gå til innhold

Barnehagen fra helvette! (langt deppeinnlegg)

Anbefalte innlegg

Gjest huffameeeg

Noen her har sikkert nevnt det, men har du snakket med noen av de andre foreldrene? Kanskje dere kunne gått sammen om en kravliste til barnehagen, og ellers true med å anmelde, eller hva det nå er man kan gjøre?

*eller hva det nå er man kan gjøre?

Typisk dere. Det viktigste er at man får tatt noen:)

Kan hun ikke bare finne seg en annen barnehage?

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• ylvali1365381015

5

• Spirello

4

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

*eller hva det nå er man kan gjøre?

Typisk dere. Det viktigste er at man får tatt noen:)

Kan hun ikke bare finne seg en annen barnehage?

Etter hva jeg har hørt så er det fryktelig vanskelig å få tak i barnehageplass i Oslo, lange ventelister mange steder. Det er derfor ikke "bare bare" å finne en annen plass.

Gjest huffameeeg

Etter hva jeg har hørt så er det fryktelig vanskelig å få tak i barnehageplass i Oslo, lange ventelister mange steder. Det er derfor ikke "bare bare" å finne en annen plass.

Ja, men før hun ev. finner en annen plass, skal hun sørge for at denne blir lagt ned(?)

Annonse

Dette er grusomt.

Hvis du trenger en løsning for en liten stund, til du finner en dagmamma eller barnehage, så kan jeg hjelpe deg gratis. Jeg husker vi bor litt fra hverandre, men jeg kan hjelpe til med levering om morgenen og slikt (altså hente et sted det passer for deg).

Dette er i hvert fall et tilbud om situasjonen blir helt desperat.

høres helt uholdbart ut.

jeg ville forsøkt å dokumentere mest mulig og sendt inn bilder med rapport til kommunen og hvis nødvendig pressen. bedt noen som har litt tyngde om å ta en uanmeldt kontroll.

målet er jo ikke å få bhg nedlagt, men å få hun som driver den til å skjerpe seg. hvis hun ikke klarer det, er det bedre at hun gir seg enn å gi et så elendig tilbud.

jeg ville i alle fall ikke hatt mitt barn der.

Annonse

Dette er grusomt.

Hvis du trenger en løsning for en liten stund, til du finner en dagmamma eller barnehage, så kan jeg hjelpe deg gratis. Jeg husker vi bor litt fra hverandre, men jeg kan hjelpe til med levering om morgenen og slikt (altså hente et sted det passer for deg).

Dette er i hvert fall et tilbud om situasjonen blir helt desperat.

Du er snill, du :)

Skjønner av innleggene at du ikke ser noen alternativ løsning på barnepass.

Denne barnehagen, hva slags tyoe barnehage er det? Hvilken selskapsform? Hvordan er styret organisert, sitter det foreldre der? Du kan jo forsøke å ta tak i problemstillingen ved å involvere deg aktivt på den måten?

Fikk skikkelig vondt inni meg av å lese dette. Du har fått flere gode råd nedover i tråden her, - følg dem!

Håper inderlig det ordner seg for dere. Aldri verden om jeg hadde levert datteren min et slikt sted!

Klem til deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...