Gå til innhold

Reimatec Vinterdress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har allered kjøpt og lest denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?produktId=130275&width=120

Lærte masse! Men jeg likte så godt måten Gro Nylander skriver - så for fem min siden bestilte jeg "mamma for første gang" også. Kjekt å ha c",)

Joda, jeg syns hun hadde en koselig måte å skrive på, ca annenhver gang jeg leste i den. De andre gangene irriterte det meg at hun måtte dulle og dille og pakke det så fælt inn.

Joda, jeg syns hun hadde en koselig måte å skrive på, ca annenhver gang jeg leste i den. De andre gangene irriterte det meg at hun måtte dulle og dille og pakke det så fælt inn.

Det er klart at det kan nok være fint å ha en mer faktaorientert bok i tillegg, men det har jeg jo - så da er alt fryd og gammen c",)

Det er klart at det kan nok være fint å ha en mer faktaorientert bok i tillegg, men det har jeg jo - så da er alt fryd og gammen c",)

Gammen? GAMMEN?

Nei, nå begynner jeg å få sånn dårlig Tazte Priv-humor, så det er vel strengt tatt på tide og legge seg. Frøkna står opp rundt 6.00 for tida, så da kan man ikke sitte her og slenge.

Gammen? GAMMEN?

Nei, nå begynner jeg å få sånn dårlig Tazte Priv-humor, så det er vel strengt tatt på tide og legge seg. Frøkna står opp rundt 6.00 for tida, så da kan man ikke sitte her og slenge.

Ja, heter det ikke gammen da? Aner ikke hva det betyr jeg, så hva du tenker på må gudene vite ;-)

Annonse

Gjest tv2 hjelper deg

I foreldre & barn kom de akkurat likt ut, men tv2 liker at produktene er billige. så ikke det programmet selv, men jeg regner med at det må være derfor de vant, for som sagt scoret de helt likt i bladet.

På TV2 sa de at ingen av dressene, heller ikke Reima, holdt på varmen like godt som dressen fra KappAhl.

Jeg har hatt Reima Tec dresser til ungene, de har holdt i hhv 4 (2 barn) og 3 (ett barn) sesonger.

Bør ikke brukes når det er barfrost, da blir de fort slitt. I snøen er de suverene. Lette og varme og tørre.

Guttungen som nå er 7 elsket sin dress, og slet den totalt ut. men han nekta plent å bytte! Det var stor sorg da jeg heiv den i søpla i vår. Heldigvis har han samme modell i en annen farge som han skal bruke i vinter.

jeg har kjøpt mine på salg, den første på brannskadesalg til 5-600,- den andre på vårsalg til 8-900,-. Vanlig pris er _mye. 1.200,- tror jeg.

På TV2 sa de at ingen av dressene, heller ikke Reima, holdt på varmen like godt som dressen fra KappAhl.

Men de testet jo dressene for flere ting enn varmeisolering.

KappAhl og (ReimaTec):

5 = best

Vindtetthet: 4 (5)

Varmeisolering: 5 (3)

Rivestyrke: 4 (5)

Slitestyrke; 4 (4)

Flekkavvisning:2 (3)

Vannavvisning: 5 (5)

Samlet karakter på begge er 4,2. ReimaTec scorer altså dårligere på varmeisolering, men bedre på vindtetthet, rivestyrke og flekkavvsining. På vannavvisning og slitestyrke er de like.

Varmeisolering er jo viktig det, men bladet kårer begge dressene som testvinnere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...