Gjest jumin Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hei. Jeg lurer på hva dere har på som klær i gymtimen. Jeg hadde sendt med sjorts og t-shorte + inne sko. Er litt usikker på om det hadde vært bedre med joggedress, men tenkte på at hvis de er mye i bevegelse blir det varmt med dress? Hva bruker dere? Håper dere vil hjelpe meg. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jobber på skole. Og hva som er best vet jeg ikke. Men jeg ser at noen liker best å gå med shorts andre bruker joggedress. Så det må vel bli opp til barnet selv. :-) Eller hva du bestemmer for det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kan du ikke sende med en collegegenser i tillegg, så beholder ungen genseren utenpå T-skjorta om det er kjølig, eller tar av seg når/om h*n blir varm? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Niåringen min synes det blir altfor varmt med joggedress. Hun bruker stort sett shorts i sommerhalvåret og en tynn treningsbukse i vinterhalvåret. Ellers veksler hun på å bruke singlett og t-skjorte. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Joggebukse og t-skjorte brukes her. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg sender stort sett med treningsdress så kan han velge selv om han vil bruke jakka eller bare T-skjorte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.