Gå til innhold

Bærbar PC på Halifax, Bogotá?

Anbefalte innlegg

kristin691365380881

Hei,

Er det noen der ute som har hatt med seg bærbar PC m/trådløst nettverk (kan ha vanlig nettverkskobling også) til Bogotá, Colombia og bodd på Halifax?

Kan ikke finne ut av hjemmesiden til Halifax at det fins trådløst nettverk der...

Det står kun om 1 PC til gjestenes disposisjon. Kan vel bli litt kø der, vil jeg tro...;)

Setter pris på svar:)

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Hei!

Vi bodde på Halifax mars i år. Det fungerte kjempefint med bærbar PC. De har eget trådløst nett på hotellet. Husker ikke hvor mye vi betalte, men det var verd det. Vi fikk lagt inn alle bildene på maskina vår, så det var veldig enkelt å få sent bilder hjem til de som ventet :-)

Storebror på 5 år brukte den til å se filmer både på flyet og når det ble kjedelig på hotellet.

God tur og lykke til!!!

Hilsen

kristin691365380881

Hei!

Vi bodde på Halifax mars i år. Det fungerte kjempefint med bærbar PC. De har eget trådløst nett på hotellet. Husker ikke hvor mye vi betalte, men det var verd det. Vi fikk lagt inn alle bildene på maskina vår, så det var veldig enkelt å få sent bilder hjem til de som ventet :-)

Storebror på 5 år brukte den til å se filmer både på flyet og når det ble kjedelig på hotellet.

God tur og lykke til!!!

Hilsen

Tusen takk for informasjonen!

Nå ble jeg letta, dette høres positivt ut :)

Vennlig hilsen

Hei Kristin69. De har ikke trådløst nettverk på Halifax,med mindre de har fått det det siste året. De har en pc i fellesrommet, men vi koblet vår egen bærbare på det nettverket, eller fikk låne et ledig rom med nettverk for å laste bilder og få sendt mail etc. En betaler for tiden (teller pr 15min om jeg ikke husker feil), en skriver ned selv hva en bruker av tid. Så det ordner seg og det blir ingen formue ut av det. Riktig god tur!

hilsen

De har trådløst nett på Halifax. Det ble installert i september i fjor, etter sterkt påtrykk fra min mann. Det ble installert den dagen vi reiste hjem.

Forøvrig vil jeg anbefale og installere Skype på PC`n. Vi hadde det i fjor, og ringte hjem i mange timer for ca. 60 kr.

Annonse

kristin691365380881

De har trådløst nett på Halifax. Det ble installert i september i fjor, etter sterkt påtrykk fra min mann. Det ble installert den dagen vi reiste hjem.

Forøvrig vil jeg anbefale og installere Skype på PC`n. Vi hadde det i fjor, og ringte hjem i mange timer for ca. 60 kr.

Hei!

Så flott at dere ordna det da, bare synd dere ikke fikk glede av det. Håper dere skal dit flere ganger!? ;)

Skype har vi installert allerede og prøvd ut, så det er helt topp!

Takk for svar, forresten :)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...