Gå til innhold

Nintendo DS til 6-årsdagen?

Anbefalte innlegg

Den store lille jenta mi blir snart 6 år, og Game Boy står på ønskelisten... Jeg har fått inntrykk av at mange syns at Nintendo DS er morsommere enn Game Boy, stemmer det? Er hun for liten? Hva slags spill passer for en 6-åring?

Jeg var i butikken og sjekket, der sa de også at Nintendo var bedre enn Game Boy. De hadde også to typer, en dyr og en enda dyrere (med to skjermer?)

Jeg er HELT grønn på dette, så jeg blir veldig glad for tips og råd fre dere kloke hoder!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245335-nintendo-ds-til-6-%C3%A5rsdagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttungen på 5 har Nintendo DS Lite, den anbefaler jeg, det er den med 2 skjermer.

Han spiller Mario-spill på den.

Og det finnes mange spill.

Jeg kjøpte på Elkjøp, der var prisen lavere enn hva jeg har sett andre steder.

Ofte kan man få pakketilbud, hvor maskin og ett spill følger med.

Som de andre skriver: Nintendo DS (helst lite) er å anbefale. Poden har "New super mario bros" - som har slått an så det suser (selv mamma synes det er morsomt å spille!!!)

Det skal finnes et spill om Prinsesse Peach, også (der prinsessa skal redde mario, ikke omvendt, for en gangs skyld) - kanskje det vil falle ekstra i smak?

Annonse

Som de andre skriver: Nintendo DS (helst lite) er å anbefale. Poden har "New super mario bros" - som har slått an så det suser (selv mamma synes det er morsomt å spille!!!)

Det skal finnes et spill om Prinsesse Peach, også (der prinsessa skal redde mario, ikke omvendt, for en gangs skyld) - kanskje det vil falle ekstra i smak?

http://www.nintendo.no/default.asp?mainpage=shop/default.asp?id=467

Vedr Prinsesse Peach-spillet:

Vi har det ikke i vårt hus, men har hørt fra andre at det er så som så med "likestillingen, selv om prinsessen nå for første gang får sitt eget spill fremfor å bare være en jomfru i nød! Hennes angrep" består av slikt som gråting og sinna-anfall......

Gjest Princess Peach

Vi har det ikke i vårt hus, men har hørt fra andre at det er så som så med "likestillingen, selv om prinsessen nå for første gang får sitt eget spill fremfor å bare være en jomfru i nød! Hennes angrep" består av slikt som gråting og sinna-anfall......

Blæh!

Hmmmm - ikke bra. Da holder jeg meg til New super mario bros!

Takk for svar, jeg tror jeg går for Nintendo DS Lite til jenta mi. Prinsess Peach hørtes ut som et bra alternatvi, får spørre gutta i spill-butikken (føler meg som en gammel tante i den butikken, har jo ikke peiling...)

Annonse

Takk for svar, jeg tror jeg går for Nintendo DS Lite til jenta mi. Prinsess Peach hørtes ut som et bra alternatvi, får spørre gutta i spill-butikken (føler meg som en gammel tante i den butikken, har jo ikke peiling...)

Jeg er så barnslig at jeg gjerne låner DSen til poden. Nabogutten er råimponert over meg, fordi jeg kan spille (og kan lese meg til cheats på nettet ;-)

Jeg låner også Gamecuben til poden - forsøker å få spilt dansespillet hans minst en par ganger i uka. God trim!

Jeg er så barnslig at jeg gjerne låner DSen til poden. Nabogutten er råimponert over meg, fordi jeg kan spille (og kan lese meg til cheats på nettet ;-)

Jeg låner også Gamecuben til poden - forsøker å få spilt dansespillet hans minst en par ganger i uka. God trim!

Fint, tror jeg må få låne den nye Nintendoen, oppdatere meg og ha det gøy på en gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...