Gå til innhold

Middag i frysern?

Anbefalte innlegg

Har over lengre tid irritert meg over middagen på glass til smårollingene. Det er ikke godt, vet ikke helt hva som er i og det er ganske dyrt. Derfor har jeg bestemt at jeg skulle prøve å lage selv; skinke, makaroni, gulrot og kålrot oppi blender med litt av kokevannet til kålrot og gulrot og vips der er det en haug med middagsmat- iallefall fire porsjoner. Smakte på det også og det var jo smak på det! har ikke tilsatt noen krydder men kålroten gjorde det søtt og godt. Nå er det varmt og puttet i små plastbegre som snart skal fryses. Må det bli kaldt før jeg setter det i fryseren? Eller kan jeg sette det glovarmt inni fryser?

Føler meg utrolig fornuftig akkurat nå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245359-middag-i-frysern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg laget all mat til mine søte små. jeg kjøpte flate litt store bokser og la eks malt kylling i passe store posjoner i en boks, gulrot i en osv. når vi skulle på tur, tok jeg en klatt kjøtt en klatt gulrot osv i en passende boks. siden dette var frosent holdt det en stund. rotet det sammen og varmet det opp eller i motsatt rekkefølge :).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245359-middag-i-frysern/#findComment-1912149
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...