Gå til innhold

Gave til gutt 7 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til gutt på 7 år går det an å kjøpe bøker han kan lese selv- utrolig mange gode i merket : Leseløven, og ellers en om en gutt som heter Frans- det er en serie med mange forskjellige!

Gutt på 13 år- kanskje en cd eller penger- eller bok der også sånn pocketbok av noe slag- kanskje en "ringenes herre" eller noe annet "skummelt"- det finnes iallefall mange spennende pocketbøjer hvis han liker å lese - eller kinobillett og en pose M til!

Min gutt på 7 år ønsker seg: Bionicle-lego, techno-lego, Magneter (Geomag), lett-les-bøker, slim, spill til Nintendo DS, dataspill, gode fargeblyanter til å gjøre tegnelekser med (ikke sånne billige som er inni pennaler), lydbøker, fotball- og tennis-utstyr, sparkesykkel, Pokemon-figurer og -kort, DVD'er, sånne "eksperimenter" - er det Ein-O de heter?

13-åringer vet jeg ikke helt hva driver med. Bøker er jo kjekt, særlig lydbøker?

Til gutt på 7 år går det an å kjøpe bøker han kan lese selv- utrolig mange gode i merket : Leseløven, og ellers en om en gutt som heter Frans- det er en serie med mange forskjellige!

Gutt på 13 år- kanskje en cd eller penger- eller bok der også sånn pocketbok av noe slag- kanskje en "ringenes herre" eller noe annet "skummelt"- det finnes iallefall mange spennende pocketbøjer hvis han liker å lese - eller kinobillett og en pose M til!

Snakket forleden med faren til 7-åringen, og han fortalte at gutten sliter veldig med lesingen. Har nok litt dysleksi - bokstavene "forandrer" form for ham.

Føler derfor at bøker ikke passer så godt. Men ellers synes jeg det var en kjempegod ide.

Til 13-åringen skal jeg absolutt se om jeg finner en pocketbok!

Min gutt på 7 år ønsker seg: Bionicle-lego, techno-lego, Magneter (Geomag), lett-les-bøker, slim, spill til Nintendo DS, dataspill, gode fargeblyanter til å gjøre tegnelekser med (ikke sånne billige som er inni pennaler), lydbøker, fotball- og tennis-utstyr, sparkesykkel, Pokemon-figurer og -kort, DVD'er, sånne "eksperimenter" - er det Ein-O de heter?

13-åringer vet jeg ikke helt hva driver med. Bøker er jo kjekt, særlig lydbøker?

Her var det mange fine ideer! Tusen takk.

Annonse

Henger meg på kinobillett + litt kinogodterier eller kontantkort om du finner til den prisen.

Synes også kinobillett-ideen var god. Men de bor laaaangt herfra og er bare på besøk et par dager. De rekker ikke noe kinobesøk mens de er her.

Men jeg skal huske det til vi evenetuelt skal gi gaver til andre gutter her i byen.

Snakket forleden med faren til 7-åringen, og han fortalte at gutten sliter veldig med lesingen. Har nok litt dysleksi - bokstavene "forandrer" form for ham.

Føler derfor at bøker ikke passer så godt. Men ellers synes jeg det var en kjempegod ide.

Til 13-åringen skal jeg absolutt se om jeg finner en pocketbok!

Da vill jeg kjøpt lydbok! Svein og Rotta eller noe av Roald dahl går rett hjem her. Og ikke minst, sommerens slager: Onkel Kulle blir sprø!

Da vill jeg kjøpt lydbok! Svein og Rotta eller noe av Roald dahl går rett hjem her. Og ikke minst, sommerens slager: Onkel Kulle blir sprø!

Tenkte litt på det jeg også. HAr ikke hørt om "Onkel Kulle", men den høres jo morsom ut. Takk for tipset.

Newton-ekspriment er populært. De selger en type i et annet merke som er litt rimeligere hos bokhandleren. Sønnen min liker slike ekspriment veldig godt.

En 13 åring er det litt verre med. Plakat, drikkeflaske til sykkel, sudokuspill, dusjgele og hårgele.

Newton-ekspriment er populært. De selger en type i et annet merke som er litt rimeligere hos bokhandleren. Sønnen min liker slike ekspriment veldig godt.

En 13 åring er det litt verre med. Plakat, drikkeflaske til sykkel, sudokuspill, dusjgele og hårgele.

Ja, jeg har sett slike eksperiment. Ingen dum ide!

Tusen takk for tips.

Annonse

Ja, jeg har sett slike eksperiment. Ingen dum ide!

Tusen takk for tips.

Vi har prøvd Newton elektrisitet og jeg tror det andre var Lyd - bare dritten begge to. Ikke verdt å bruke penger på spør du meg.

Kjøp heller en bok om dinosaurer, verdensrommet, vikinger eller noe sånt.

Vi har prøvd Newton elektrisitet og jeg tror det andre var Lyd - bare dritten begge to. Ikke verdt å bruke penger på spør du meg.

Kjøp heller en bok om dinosaurer, verdensrommet, vikinger eller noe sånt.

Vi har hatt eksperiment i et annet merke. Den ene var med vann, og den andre husker jeg ikke hva var. Det falt virkelig i smak her for poden som da var 7-8 år.

Tenkte litt på det jeg også. HAr ikke hørt om "Onkel Kulle", men den høres jo morsom ut. Takk for tipset.

Her er en link til omtale.

Den er foresten hørbar for voksen også ( meget viktig ved bruk i bil :-))

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?tittel=Den gangen onkel Kulle ble sprø&titteltype=ET

Her er en link til omtale.

Den er foresten hørbar for voksen også ( meget viktig ved bruk i bil :-))

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?tittel=Den gangen onkel Kulle ble sprø&titteltype=ET

Den var visst ikke helt rett, prøver denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=133352

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...