Gå til innhold

Litt kort frist???

Anbefalte innlegg

Det tror jeg hele DOL forumet er glad for å høre!

Egentlig er jeg litt enig med hun som sa saksøk. Men vet det er både dyrt og tidkrevende. Hva med å gå ut i avisa?

Jeg hadde ikke turt det, men jeg er en liten feiging på egne vegner, men ikke på andres!

'

Klem igjen

Jeg er også en feiging og har ikke lyst til å stå fram som en stakkar.

Hvorfor viser de folk som stakkare når de skriver reportasjer i avisen? Jeg er ikke noen stakker, jeg er forbannet og lei meg. Jeg har snakket med avisen før og de ville lage en skikkelig stakkarhistorie og det var jeg ikke interessert i.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• hidi

9

• flisa

4

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor viser de folk som stakkare når de skriver reportasjer i avisen? Jeg er ikke noen stakker, jeg er forbannet og lei meg. Jeg har snakket med avisen før og de ville lage en skikkelig stakkarhistorie og det var jeg ikke interessert i.

Har overhodet ikke inntrykk av at du er en stakkar...Tvert i mot, du har skrevet svar til meg og tusen andre, som viser intelligens de lux. Visste ikke at du satt i rullestol og ikke hadde det hatt betydning heller.

Har alltid hatt respekt for dine svar her på DOL. Hva vet aviser og journalister. De går enten for det elendige eller det lykkeligste. *minne meg på å drepe dem*

Klem

Har overhodet ikke inntrykk av at du er en stakkar...Tvert i mot, du har skrevet svar til meg og tusen andre, som viser intelligens de lux. Visste ikke at du satt i rullestol og ikke hadde det hatt betydning heller.

Har alltid hatt respekt for dine svar her på DOL. Hva vet aviser og journalister. De går enten for det elendige eller det lykkeligste. *minne meg på å drepe dem*

Klem

Tenk deg ansiktet til de store ungene mine dersom jeg sto fram i avisen slik de vanligvis framstiller folk. De hadde dødd av skam.

Jeg hadde dødd sjøl også.

Nå ble jeg irritert på avisene også. Dette er tydeligvis en dag langt under pari på mange måter.

Og du har rett, DOL er sirup i dag att på til :o(

Tenk deg ansiktet til de store ungene mine dersom jeg sto fram i avisen slik de vanligvis framstiller folk. De hadde dødd av skam.

Jeg hadde dødd sjøl også.

Nå ble jeg irritert på avisene også. Dette er tydeligvis en dag langt under pari på mange måter.

Og du har rett, DOL er sirup i dag att på til :o(

Er helt enig med deg. Mine tre ville *dødd* som de sier når noe blir flaut.

Men skjønner ikke helt hva du sier om DOLERE...

Uansett jeg støtter deg og håper samboer gjør susen i morgen!

Klem

Dette må du ikke gi deg på!! Klag!

Vi er avhengige av tolk på foreldremøter og andre skoletilstelninger og har gitt klar beskjed om at vi helst vil vite det et par uker i forveien. Stort sett er de flinke til å huske på oss. Jeg passer på å minne dem på det med jevne mellomrom ;-)

Dette kan du ikke la gå upåaktet hen. Lykke til :-)

Annonse

Det trengs en trappeheis og den kunne vært satt i bakgården. Gammel bygning så det er ikke lov til å gjøre noe ved fasaden.

Det har aldri vært en lov om tilgjengelighet, sier bare at det bør være og her i Oslo får alle offentlige og private dispensasjon hvis det koster litt ekstra arbeid og penger.

Du har ikke mulighet til å bo et annet sted da? Det må da være fryktelig frustrerende å måtte være avhengig av andre for å komme ut?

Hmpf, kunne de ikke lage en *jeg-er-så-inderlig-forbanna*-historie, da? Teite journalister...

Du har ikke mulighet til å bo et annet sted da? Det må da være fryktelig frustrerende å måtte være avhengig av andre for å komme ut?

Så hun skal flytte fordi skolen ikke gidder å gjøre noe med problemet?

Ja, det var jo en god grunn.

Folk i rullestol må altså flytte fordi de ikke får den hjelpen og hjelpemidler de faktisk har krav på!

Smart du....

Så hun skal flytte fordi skolen ikke gidder å gjøre noe med problemet?

Ja, det var jo en god grunn.

Folk i rullestol må altså flytte fordi de ikke får den hjelpen og hjelpemidler de faktisk har krav på!

Smart du....

Hvis jeg ble ufør, kunne jeg antagelig ikke blitt boende her jeg bor nå. Det er for ulendt, for mange trapper og dørstokker over alt. Det måtte ihvertfall bygges om ganske betraktelig. Jeg kjenner flere som har flyttet til hus med alt på ett plan pga at en i familien er ufør.

Når det er så vanvittig vanskelig med trappeheos pga fredet bygning og alt det tullet, så hadde jeg flyttet hvis det var praktisk mulig.

-og det er ikke noen grunn til å angripe meg som person bare fordi du er uenig med meg.

Annonse

Dette må du ikke gi deg på!! Klag!

Vi er avhengige av tolk på foreldremøter og andre skoletilstelninger og har gitt klar beskjed om at vi helst vil vite det et par uker i forveien. Stort sett er de flinke til å huske på oss. Jeg passer på å minne dem på det med jevne mellomrom ;-)

Dette kan du ikke la gå upåaktet hen. Lykke til :-)

Takk for det.

Jeg har mast siden første foreldremøte, da skulle de liksom hjelpe meg og dermed slapp damen meg ned hele trappa. Jeg fikk nesten hjertestopp.

Men nå kan faren til minstemann ringe, kanskje de hører mer på en mann.

Jeg kan ikke flytte fordi jeg har fått tilrettelagt denne leiligheten og da får man ikke hjelp til å gjøre det mer eller på en god del år. Har hørt 10 men det var ikke i Oslo.

Jeg holdt på å lete meg ihjel da jeg skulle finne leilighet, det er ingen som har liste over rullestoltilpassede leiligheter lenger, ikke boligkontoret og ikke OBOS og ikke Boligbedriften. Dessuten hjelper de bare til hvis man skal leie leilighet. Jeg eide en annen så jeg skulle kjøpe og dermed ble jeg omtrent kastet ut av boligkontoret.

Skulle ha blitt med deg på onsdag jeg, hvis det ikke hadde vært for et møte jeg må gå på. Det skal stiftes sameie for fellesarelene i området her, og det er møteplikt, samt at jeg gjerne vil være med og påvirke.

Jeg skjønner godt at du vil gå på møte så du kan være med å bestemme :o)

Jeg skal snakke med dattera mi, men har enda ikke fått noe tidspunkt for onsdag så jeg aner ikke om det er om dagen eller kvelden engang.

Jeg har bedt om møte i forrige uke og har enda ikke hørt noe, jeg blir bare mer og mer irritert etter hvert som jeg tenker etter.

Jeg skjønner godt at du vil gå på møte så du kan være med å bestemme :o)

Jeg skal snakke med dattera mi, men har enda ikke fått noe tidspunkt for onsdag så jeg aner ikke om det er om dagen eller kvelden engang.

Jeg har bedt om møte i forrige uke og har enda ikke hørt noe, jeg blir bare mer og mer irritert etter hvert som jeg tenker etter.

Det skjønner jeg kjempegodt!

Er så utrolig unødvendig at du skal måtte slåss mot vindmøller på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...