Gå til innhold

Hvor kjøpe blondetrøyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spørs om det er å få tak i lenger da? Det finnes bodyer med blondekrage, kunne det være noe?

Det var visstnok viktig at det var slike skjorter (er ikke jeg som skal ha baby altså)

Jeg foreslo omslagsbodyer, men skjorter var og foretrekke.

Det var visstnok viktig at det var slike skjorter (er ikke jeg som skal ha baby altså)

Jeg foreslo omslagsbodyer, men skjorter var og foretrekke.

Rart.... jeg hadde noen få slike skjorter fra da jeg var baby, men selv om det var søtt og nostalgisk, så er det nokså upraktisk, da! Løfter man på babyen sp risikerer man å dra løs skjorta fra sparkebuksa.... :-(

Rart.... jeg hadde noen få slike skjorter fra da jeg var baby, men selv om det var søtt og nostalgisk, så er det nokså upraktisk, da! Løfter man på babyen sp risikerer man å dra løs skjorta fra sparkebuksa.... :-(

Jeg hadde også noen få, brukte de ikke så mye. Omslagsbodyene var derimot greie.

Men hver sin smak :o)

Body er bra saker! :-)

Verden går da tross alt fremover! ;-) (...den har ikke noe annet sted å gå...)

He he.

Jeg er veldig for mange nymotens ting, dess enklere for meg, dess bedre :o)

Men hun hadde så lyst på slike blondetrøyer til sin baby, så da er jeg snill og prøver og skaffe *pusser glorien*

Annonse

Gjest jaja...nei

Body er bra saker! :-)

Verden går da tross alt fremover! ;-) (...den har ikke noe annet sted å gå...)

jeg kjøpte blondetrøye på lindex, men det var ikke omslag, så har di på cubus både bodyer og trøyer...har en hvit med lyseblå blonder å en med gule blonder der ifra

-å ja en helt hvit med blonder også...veldigt søte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...