Gå til innhold

Har dere kjøpt vinterdresser osv

Anbefalte innlegg

Har kjøpt inn to vinterjakker, faren har kjøpt vintersko.

Overtrekksbuksa(sånn vind og vanntett sak) passer fra i fjor, det samme trur jeg reimadressen gjør. Ellers så har både jeg og faren kjøpt inn regndresser pluss at hun har minst en fra før som passer, så da har hun iallefall tre regnsett, men det er kjekt å variere. Det ene er sånn som puster og er lett og smidig, kjekt når de går på tur.

Ellers så kjøpte jeg litt ull og fleece undertøy på salg i vår.

Fortsetter under...

thuva1365380402

Nope, jeg så dem ned til str 19 på obsen her. Kjøpte selv 22.

Hu butikkdama som ganske åpenlyst hadde ansvar for skoavdelingen der sa det at hun hadde tatt inn sko til de aller minste i en av fargene, som jeg satte uhyre stor pris på!

Javel, men på Obs i Lillestrøm var de bare fra str. 25. Derfor trodde jeg at de ikke gikk lengre ned. Men ingenting er jo bedre enn at man får de i mindre størrelser også.

Gjest trultemor26

Javel, men på Obs i Lillestrøm var de bare fra str. 25. Derfor trodde jeg at de ikke gikk lengre ned. Men ingenting er jo bedre enn at man får de i mindre størrelser også.

Jeg var på Obs på Triaden Lørenskog.

*ekstremt fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...