Gå til innhold

Går det litt tregt?????

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som synes at det er svært så lenge mellom gla' meldingene for tiden? Følte en stund at det var mange tildelinger og distrikt, men nå er det lenge siden.... Et svært dårlig tegn for oss som har ventet kort, men aller mest for alle som har ventet lenge.... Vi får krysse fingrer og tær!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245543-g%C3%A5r-det-litt-tregt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Ja, synes det går litt tregt nå, men som andre her nevner, det er lite som legges ut her. Er med på en Yahoo-gruppe for oss som har sendt papirer i 2005/2006, og får med meg litt mer der, samt på fub.

Veldig koselig på Yahoo-gruppen, og det er alltid plass til flere (-:

Snakket om dere her om dagen, og ble enige om at vi bare må få ut fingeren og komme oss vestover snart. Sender deg en mail etterhvert, kanskje vi kunne fått til noe i høst!?!

Hils!!!

Klem fra

Hei!

Ja, synes det går litt tregt nå, men som andre her nevner, det er lite som legges ut her. Er med på en Yahoo-gruppe for oss som har sendt papirer i 2005/2006, og får med meg litt mer der, samt på fub.

Veldig koselig på Yahoo-gruppen, og det er alltid plass til flere (-:

Snakket om dere her om dagen, og ble enige om at vi bare må få ut fingeren og komme oss vestover snart. Sender deg en mail etterhvert, kanskje vi kunne fått til noe i høst!?!

Hils!!!

Klem fra

JA Dere må få fingen ut å komme vestover. vi vil svært gjerne se dere snart.... VELKOMMEN

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...