Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvor kan jeg kjøpe det? Butikk, eller på nettet? Hva koster det? Sjekka jobbogfritid.no, men det var jammen en hjemmeside fra 90-tallet... Usj så dårlig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg kjøpte på Cubus en gang i tid. Husker ikke hva det kostet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Cubus. De er tykkere enn de i ren ull, men det blir jo ikke det samme da. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Cubus. De er tykkere enn de i ren ull, men det blir jo ikke det samme da. Nei, men F. er kløoman. Han kan ikke ha noen form for ull innpå kroppen. Jeg *må* finne noe som ikke klør. Har du erfaring med superundertøy til unger? Merke/butikk/pris? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Nei, men F. er kløoman. Han kan ikke ha noen form for ull innpå kroppen. Jeg *må* finne noe som ikke klør. Har du erfaring med superundertøy til unger? Merke/butikk/pris? Jeg kjøpte i fjor noe på Axel Bruun, Solan&Ludvig? Forholdsvis kostbart, men veldig fint og godt! Ikke ull, men en ny type superundertøy. Ungene elsket det. Det var svart med noen små hvite prikker i stoffet og rosa eller mintgrønne striper på skuldrene. 0 Siter
Gjest ninnima Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ikke snakk stygt om jobb og fritid! Selv om kanskje ikke nettsiden har det beste designet så skal du lete lenge etter makan til service! Bare så det er sagt. :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=200 Jeg kjøpte på reflex av merke joha.Veldig bra. Deilig myk innside av bomull og ull ytterst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.