Gå til innhold

Kjæreste som tisser på seg

Anbefalte innlegg

Gjest sjokk_.hjelp

hei!

har kjent en fyr i litt over en måned, er så å si sammen. Men vi har aldri hatt sex. Syns det var litt rart, siden de andre guttene jeg har vært sammen med har vært ganske gira på det, men var bare glad til at han ikke nevnte det. Tenkte jeg endelig hadde funnet meg en bra fyr. I går kveld fant jeg ut grunnen til at han har ventet så lenge med sex: Han har nemlig ofte problem med vannlatingen, og ville ikke risikere å gjøre det mens vi sov sammen!!!! Hva er det for noe?? Synes alt bare er ekkelt. Jobber ofte på sykehjem i helgene osv og er vant til å skifte bleie på folk, men noe mindre romantisk kan jeg knapt forestille meg... Og så den lukta!! nei fysj! At en jeg er glad i kan bli så nedverdiget! Fælt:(

Problemet er at fyren er utspekulert. ved å vente så lenge har jeg fått ordentlige følelser for han. det vil være vanskelig for meg å gå fra han nå pga det. Selv om det er virker ekkelt på meg. Er det ikke noe han kan gjøre med det? det er jo på en måte verst for han!! selv om han har vært flink til å skjule det. jeg har ikke merket noe som helst. dette er vanskelig å snakke om. Det tok lang tid før han nevnte det og jeg merket at det var et _veldig_ ømt og sårbart tema for han. jeg kan ikke spørre så mye rudnt det føler jeg. Er det noen som har erfaring med å ha slike forhold?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245629-kj%C3%A6reste-som-tisser-p%C3%A5-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen erfaring med dette selv, men vet hvor vanskelig det kan være å snakke med andre. Dette fordi jeg sliter med inkontinens. Dvs. at jeg ikke har kontroll på hverken urin- eller avføringsavgang (Har hatt problemet siden begynnelsen av tenårene, og er nå i midten av 30-årene). Jeg bruker bleier døgnet rundt, og vet ikke når jeg kanskje blir kvitt dem. Er til utredning på sykehus. Der skal jeg inn til time hos kirurgen om ca.2 mnd. Mulig det for min egen del blir stomi. Men det får jeg vite mer om da, selv om jeg egentlig skulle hatt timen denne uken (ble utsatt av ukjent årsak). Det kan være typen din rett og slett er redd for å miste deg, slik han har det. Men jeg skjønner deg også, at det kan være problematisk for deg og.

Lykke til med forholdet deres!

Håper det ordner seg!

Gjest sjokk_.hjelp

Jeg har ikke noen erfaring med dette selv, men vet hvor vanskelig det kan være å snakke med andre. Dette fordi jeg sliter med inkontinens. Dvs. at jeg ikke har kontroll på hverken urin- eller avføringsavgang (Har hatt problemet siden begynnelsen av tenårene, og er nå i midten av 30-årene). Jeg bruker bleier døgnet rundt, og vet ikke når jeg kanskje blir kvitt dem. Er til utredning på sykehus. Der skal jeg inn til time hos kirurgen om ca.2 mnd. Mulig det for min egen del blir stomi. Men det får jeg vite mer om da, selv om jeg egentlig skulle hatt timen denne uken (ble utsatt av ukjent årsak). Det kan være typen din rett og slett er redd for å miste deg, slik han har det. Men jeg skjønner deg også, at det kan være problematisk for deg og.

Lykke til med forholdet deres!

Håper det ordner seg!

Takk for svaret:)

Kan jeg bare spørre hvordan partneren din (hvis du har noen) har taklet det? Og hvordan det har påvirket sexlivet ditt praktisk??

Så bra at du får hjelp, lykke til!

Takk for svaret:)

Kan jeg bare spørre hvordan partneren din (hvis du har noen) har taklet det? Og hvordan det har påvirket sexlivet ditt praktisk??

Så bra at du får hjelp, lykke til!

Som jeg vel skrev, så har jeg ikke noen partner, og har heller aldri hatt en. Det har for meg vært helt uaktuellt. Derfor kan jeg ikke gi deg noe godt svar på det. Men igjen: Gi din partner en sjanse. Det fortjener han! Vi er to av veldig mange med slike problemer (ca.200000 her i Norge). Så igjen: Lykke til dere også! Håper dere finner ut av det!

Det at din kjæreste har ventet såvidt lenge med å fortelle deg om sine problemer,har nok sikkert med at dette føles vanskelig å snakke om.

At du synes at dette høres/føles fælt ut, er noe som du IKKE bør vise overfor han.

Forsøk heller å være forståelsesfull og støttende, siden du sannsynligvis bryr deg om han etter å ha vært sammen en måned.

Hvis dette med urinveisproblemene er noe du vet du ikke kommer til å takle, bør du være såpass ærlig at du forteller det NÅ!

Hvor vanskelig tror du ikke dette er for han?

Og husk det er mange flere unge enn du kanskje tror som sliter med dette.

Bare les innleggene i denne spalten, så skjønner du kanskje?

Håper det går bra for dere to!!

Mvh.

• 3 uker senere...

hei.Ja dette kan vere vanskelig å prate om, det vet jeg for jeg har det samme problemet, bare at jeg har det som anonymus. Jeg fikk symtomene etter at jeg fikk meg kjæreste, so hun oppdaget det rimelig fort, for vi lå jo i samme seng. Litt sjokk fikk hun jo, samme fikk jeg, men vi trodde det var et engangs tilfelle. Senere har det bare blitt mer og mer. Har vert hos lege flere ganger, men får liksom ikke noe respons.

Sexlivet vårt er normal tror jeg, jør det værtfall flere ganger for veka :) , men når jeg får mine problemer stopper det, så går det noen dager etter så går det greit.

Problemet har jeg ikke hele tiden , men sån ca 1 -2 ganger i måneden. Det varer 3- 4 dager vær gang, det fine er at når hun har mens, så har jeg mit problem, så da er det jo ikke sex like vell.

ide'n med bleier kom faktisk hun med, jeg var mer skeptisk i starten, men nå føles det bedre med det på enn at uhelle skal gå over alt.

Temaet er vanskelig å snakke om, så jeg forstår typen din.

Jeg og min partner snakker om det av og til, å det fungerer syns jeg. tin blir letter for begge parter når uhelle er der.

Jeg anbefaler dere å gjøre det samme.

Hun er like glad i meg nå som hun var før jeg fikk diagnosen. Så jeg får håpe det dat.

Mvh Uhell

• 2 måneder senere...

Annonse

Når man hører om slike problemer så danner man seg bilder inni hodet om hvordan det må være. Du jobber på sykehjem og assosierer inkontinens med jobben din. Kan da forstå at du synes dette er fælt og ekkelt.

Men husk at din kjæreste ikke er noen sykehjemspasient. Han er et voksent menneske som klarer seg selv og som lider av noe som mange mennesker sliter med, men som er veldig tabubelagt.

Og det finnes en del hjelpemidler for dette også. Hva med å kontakte Home Care eller medicus plesner. målet må være å finne en løsning som passer for dere begge.

Vet om et par, hvor den ene i forholdet fikk anlagt stomi etter sykdom. Hun hadde omtrent fire lekkasjer om dagen, som regel to om natta. Ofte måtte samboeren bare hoppe i dusjen om natta når dette skjedde. Og det er sammen enda.

hvis kjærligheten er sterk nok og kommunikasjonen og ærligheten er den samme så skulle det være mulig å finne løsninger sammen.

• 1 måned senere...
Gjest dump han

Fy faen så rottent gjort av han! Som du sier, utspekulert, og han setter deg i en vanskelig situasjon ved å vente så lenge ved å fortelle om det. Han burde fortalt deg det med en gang slik at du kunne dumpa han før du fikk følelser for han. Jeg synes du skal dumpe han nå, du vil komme over det og sikkert finne deg en litt rensligere kar.

Æsj, det der var bare ekkelt.

Gjest sjøstjerna

Han sa ikke noe til deg?

Vel, om du hadde et meget personlig problem- ville du fortalt det til et menneske før dere er ordentlig kjent?

Han har IKKE utsatt å fortelle det for å være ekkel med deg. Det nekter jeg å tro!

Tiden er inne for at DU viser hva DU er verdt. Om du er noe å samle på for han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...