mamma10 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Vi skal ha fest for jenta vår, og har lyst til å pynte huset med litt kinesisk stæsj - det vi si papir-figurer, lykter, border og dingel-dangel du kan henge opp - som er så vanlig i Kina. Men hvor kjøper man det? Tips mottas med takk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 I den kinesiske forretningen på Olaf Ryes plass på Grünerløkka ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 http://www.dynastyinterior.com/ Denne, kanskje? 0 Siter
mamma10 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 I den kinesiske forretningen på Olaf Ryes plass på Grünerløkka ) Lett å finne? Litt ukjent i sentrum...:-) Bil? Går det an? Har funnet Olaf Ryes plass på kartet - om jeg drar dit, ser jeg da butikken? Som vanlig er jeg sent ute og har tusen ting å ordne på veldig kort tid! Hjelp! Oslo City vet jeg godt hvor er - der er butikken nevnt av NeaNoor - takk for det! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Lett å finne? Litt ukjent i sentrum...:-) Bil? Går det an? Har funnet Olaf Ryes plass på kartet - om jeg drar dit, ser jeg da butikken? Som vanlig er jeg sent ute og har tusen ting å ordne på veldig kort tid! Hjelp! Oslo City vet jeg godt hvor er - der er butikken nevnt av NeaNoor - takk for det! Ja, når du kommer fra byen ligger den på venstre side av Olaf Ryes plass. Den ligger i kvartalet på oversiden av postkontoret, litt i overkant av midt på. Kommer du med trikken så går du bare av og krysser plassen tvers over. 0 Siter
Gjendine Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 http://www.dynastyinterior.com/ Denne, kanskje? I tillegg til Dynasti Interiør på Oslo City og Panda på Grunerløkka er det en fin matbutikk i Torggata som også selger ting som f eks spisepinner og lykter. 0 Siter
mamma10 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Ja, når du kommer fra byen ligger den på venstre side av Olaf Ryes plass. Den ligger i kvartalet på oversiden av postkontoret, litt i overkant av midt på. Kommer du med trikken så går du bare av og krysser plassen tvers over. Tusen takk for gode tips! Havnet i dag i butikken ved Olaf Ryes plass - kjempeflott opplevelse! Superhyggelig innehaver som prutet med seg selv på mine vegne. Mange fine varer som vi selv burde ha kjøpt da vi var i Kina for nøyaktig ett år siden! Nå blir det Gotcha-fest! Fant også dingel-dangel i en kinesisk matbutikk ikke langt unna. Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk for gode tips! Havnet i dag i butikken ved Olaf Ryes plass - kjempeflott opplevelse! Superhyggelig innehaver som prutet med seg selv på mine vegne. Mange fine varer som vi selv burde ha kjøpt da vi var i Kina for nøyaktig ett år siden! Nå blir det Gotcha-fest! Fant også dingel-dangel i en kinesisk matbutikk ikke langt unna. Tusen takk for hjelpen! Bare hyggelig å være til hjelp. Veldig bra at du fant det du var ute etter ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.