Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Husk at gynekologer gjør dette hveeer dag, og dem har sett mye rart og ekkelt for å si det sånn.

Jeg pleier å vaske meg, så jeg er ren og pen, men jeg pleier ikke å ta noen frisering bare pga at jeg skal dit.

Husk, det er dette gynekologer GJØR, mange mange ganger hver dag, så det er absolutt ingenting å grue seg til.

Annonse

Om det var ekstra publikum i tillegg til legen, vel ;-)

Leger er ikke folk, må du skjønne.

Det kan jo være turnusleger som er med på undersøkelsen også, og da er man jo plutselig mange øyne som ser.

Dessuten pleier min lege alltid ha med kontordamen i rommet slik at de ihvertfall er to. Hun er med som anstand og ordner til det som trenges og småprater med pasienten om denne er nervøs.

Det kan jo være turnusleger som er med på undersøkelsen også, og da er man jo plutselig mange øyne som ser.

Dessuten pleier min lege alltid ha med kontordamen i rommet slik at de ihvertfall er to. Hun er med som anstand og ordner til det som trenges og småprater med pasienten om denne er nervøs.

Jeg hadde ikke ønsket noe av delene, tror jeg.

Annonse

Du sier jo at du kler deg i den hensikt at folk (legen) ikke skal titte inn i det aller helligste. Men det er jo derfor du er der?

Hvor er det hun sier at hun kler seg for at legen ikke skal se inn? Det hun sa er jo at hun passer på å ha noe annet _å tenke på_, så hun slipper å konsentrere seg om legen som kikker der h*n skal kikke... :)

Gjest trultemor26

Hvor er det hun sier at hun kler seg for at legen ikke skal se inn? Det hun sa er jo at hun passer på å ha noe annet _å tenke på_, så hun slipper å konsentrere seg om legen som kikker der h*n skal kikke... :)

"Og sørger for å ha noe å tenke på så jeg slipper å konsentrere meg om at det er folk som titter inn i mitt aller helligste"

Der ja.. nå leste jeg det nøye og det er sant som du sier.. Hodet mitt la til noen ekstra ord nemlig, så for meg sto det :

"Og sørger for å ha på meg noe så slipper jeg å tenke på å kosentrere meg om at det er folk som titter inn i mitt aller helligste."

Jeg beklager.. Misforståelsen er herved oppklart. ;)

Gjest Kanskje, eller?

"Og sørger for å ha noe å tenke på så jeg slipper å konsentrere meg om at det er folk som titter inn i mitt aller helligste"

Der ja.. nå leste jeg det nøye og det er sant som du sier.. Hodet mitt la til noen ekstra ord nemlig, så for meg sto det :

"Og sørger for å ha på meg noe så slipper jeg å tenke på å kosentrere meg om at det er folk som titter inn i mitt aller helligste."

Eller så kunne hun ha på burka?

fort gjort å lese litt feil, da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...