Gå til innhold

Nanny på TvNorge

Anbefalte innlegg

Familie med gutt på 5 år og tvillingjenter på 3,5.

Foreldrene (og ungene) ble fort sinte, og skreik til ungene, løp etter dem og skreik f.eks "Hvorfor slo du ham i hodet, løper du fra meg?!Løper du fra meg?!" Guttungen kunne sitte i sofaen og se på tegnefilm, så kom faren og jaget ham unna fordi han ville se sport, når gutten protesterte spurte faren "hvem bestemmer her i huset?!" Gutten svarte "Du!", og ble sendt i skammekroken med beskjed om å ta straffen som en mann og ikke grine.

Når mora fikk beskjed om å ta med seg guttungen ut på noe morsomt for at de skulle få bygge opp tillitsforholdet igjen, ble faren sjalu. Mens de var borte lekte han med en 3-hjuling i hagen mens jentene klarte seg sjøl...

Mora var utslitt og hissig, mens faren oppførte seg som en forvokst bortskjemt 10-åring.

Aha - en mann som er et kjempeforbilde med andre ord...

Fortsetter under...

Jeg hadde så vondt av den stakkars guttungen at jeg var rent på gråten og hadde bare lyst til å ta ham ut av tv-skjermen, ta ham på fanget og gi ham en god klem! Stakkar liten!

Hva hadde han gjort da pappan rev fra ham fjernkontrollen og sendte ham i skammekroken?! Ingenting såvidt jeg kunne se.

Jeg hadde så vondt av den stakkars guttungen at jeg var rent på gråten og hadde bare lyst til å ta ham ut av tv-skjermen, ta ham på fanget og gi ham en god klem! Stakkar liten!

Hva hadde han gjort da pappan rev fra ham fjernkontrollen og sendte ham i skammekroken?! Ingenting såvidt jeg kunne se.

Jeg grein da guttungen ble så trist fordi "Nanny" skulle reise. Hun passet jo på ham så ingen ropte og kjeftet på ham... - også reiste hun igjen...

Jeg grein da guttungen ble så trist fordi "Nanny" skulle reise. Hun passet jo på ham så ingen ropte og kjeftet på ham... - også reiste hun igjen...

Nemlig - det var sikkert første gangen på 3,5 år at guttungen endelig ble _sett_ som en liten og snill gutt som han egentlig var, og ikke bare en plageånd.

Håper virkelig de foreldrene der greide å følge opp i etterkant! Noen som vet om de får noen oppfølging etterpå forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...