Gå til innhold

Kan noen programmering

Anbefalte innlegg

Har noen av dere funnet programmeringsknappen på små barn?

Jeg leter og leter, men finner den ikke.

Nå skulle jeg gjerne ha regulert bæsjetidene til vår minste.(15 mnd)

Etter utallige tenner har dukket opp, har det gått med ca. 7-8 bæsjebleier om dagen.

Det er greit nok, men han bæsjer på slaget kl. 05:00 på morgenen(eller kaller vi det natta), og ca. 1/2 -1 time etter han har lagt seg på kvelden.

Skulle gjerne har funnet den der fikse knappen vettu.........

God helg!

PS...pekka........var ikke du ganske så "klarsynt" her i en tråd, kan du finne knappen???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245888-kan-noen-programmering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er litt vrien å finne, men den er gjemt på høyre skulder, inn mot nakken. Den skal ikke trykkes hardt på, bare strykes forsiktig fire ganger (men det må være riktig tempo og trykk, ellers funker den ikke)

Aha.....må prøves :0)), men jeg har vært i de områdene der før da, uten å "finne knappenhell", men det var utrolig godt :0)

Annonse

Det er nok det, ja :-|

Men om noen år kan du sove bort den timen igjen, og da tenker du på denne epoken som den koselige tiden da barna var små...

Grmfth.....jeg skal virkelig snakke med gutten og få ham til å bæsje til helt annen tid. F.eks bare til dagmamma´n :0)...kun mellom 08:00 og 16:00

....for knappen finner jeg ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...