Gå til innhold

En veldig syk venninne, tips til gave

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Hei

Sønnen vår i 4 klasse har ei kreftsyk klasseveninne.

Hun er nå litt isolert hjemme, får ikke gå på skole eller være sammen med mange barn samtidig!

Vi har så lyst å gi henne en liten oppmerksomhet, men det er så kjedelig med blomster og god bedring kort liksom, vet mange har gjort det, men...

Har dere ett tips til hva vi kan kjøpe, som er litt gøy å drive med, regner med at hun kjeder seg en del...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245970-en-veldig-syk-venninne-tips-til-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..kom nå på at når jeg var liten(barneskolen) fikk jeg av og til sånne bøker med "klistremerker" av plast eller noe sånt, sammen med en bok med et bakgrunnsmotiv(bondegård/stall/butikk osv.) som kunne tas av og på så mange ganger man ville, slik at man kunne bytte motiv. Vet ikke om disse eksisterer enda, eller hva de heter, men jeg lekte med de leeenge, og var veldig glad i de :o) Ellers er jo bøker, puslespill(som hare har foreslått), spill o.l. hyggelige gaver da. Kanskje finnes det noen billige, men søte elektroniske spill det går an å kjøpe..

På jobben min var datteren til en kollega av oss alvorlig kreftsyk. Hun måtte isoleres og fikk ikke være sammen med vennene sine og kjedet seg veldig. Vi spleiset på Playstation og det falt i god smak. Nå slipper jenta å kjede seg og får tenke på andre ting enn sykdommen sin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...