Gå til innhold

Hvorfor er det alltid sånn når pappa'n er bortreist?

Anbefalte innlegg

I natt reiste pappa'n her i huset til USA på jobbreise.

Siden jeg jobber to kvelder i uka, må jeg ha barnevakt, men nå tok jeg en rask gjennomgang av neste uke, og det er jo helt vannvittig...

Mandag: jeg jobber til 15. Henter unger. tilbake på jobb til 17 og jobber til 18:30.

Guttungen har fotballkamper fra 17-19:30.

Tirsdag: fridag!

Onsdag. Jeg jobber først til 14:30, og skal tilbake på jobb igjen 17:45-20:30

Barnehagen til jentungen har grillparty fra 16:30-18.

Guttungen har fotballtrening fra 17-18.

Torsdag: jobber til 15:30

Har foreldremøte 18:30-20:00

Fredag: Jobber vanligvis bare til 12, men akkurat denne uka er det satt opp et felles utviklingsmøte fra 16-18.

I tillegg har vi avtalt at vi skal hente den nye kattungen vår den ettermiddagen...

Svigers i nabohuset stiller vanligvis opp, men akkurat denne uka har de bestillt feriereise til Milano...

HJÆLP!

MAMMA!

(hun stiller nok opp hun, altså. Som barnevakt mener jeg. Men etter den uka orker hun vel ikke å være barnevakt før etter nyttår igjen)

Fortsetter under...

Gjest Nei til jobbreiser

Jeg er ikke noe begesitret for slike jobbreiser. Du er heldig som har besteforeldre som stiller opp. Vi har ingen å spørre, så da er det et skikkelig problem når min mann er bortreist og jeg har senvakter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...