Gå til innhold

Sorel støvler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er kjempefornøyd med Sorel støvlene til poden. Men vi har cherrox i tilleggg. De er ikke 100 % vantette og jeg syntes de er for varme når det er bare noen kuldegrader. MEN derimot er det super når det blir godt over minus 10 osv. De er svaært varme. Så vi har et par cherrox og et par Sorel, et par gummistøvler.

Og selvsagt sandaler, joggesko og høstsko. Men det blir for penger av det når man skal ha så mange par sko, og nye nesten hvert år.

Da bør jeg antagelig kjøpe cherroxer til eldstemann allikevel.. Jeg tenkte det kanskje holdt med disse støvlene. Mulig du har de aller varmeste Sorel-støvlene? Jeg kjøpte disse:

http://www.sorel.com/Product.aspx?top=3&cat=320&prod=81

Jentungen har hatt de tre siste vintrene, etter tips fra Atene i en 'jeg hater cherrox'-tråd.

De er varme og gode, litt tyngre enn goretexstøvler, og uendelig mye bedre enn cherrox. Jentungen er ikke i tvil om hva hun vil ha i år også...

De to siste vintrene har hun hatt er par ecco goretez også, som vi kjøpte til en slikk og ingenting på salg i London. De er omtrent ubrukte.

Jentungen har hatt de tre siste vintrene, etter tips fra Atene i en 'jeg hater cherrox'-tråd.

De er varme og gode, litt tyngre enn goretexstøvler, og uendelig mye bedre enn cherrox. Jentungen er ikke i tvil om hva hun vil ha i år også...

De to siste vintrene har hun hatt er par ecco goretez også, som vi kjøpte til en slikk og ingenting på salg i London. De er omtrent ubrukte.

Da tror jeg jeg har gjort et godt kjøp iallefall :-)

Da bør jeg antagelig kjøpe cherroxer til eldstemann allikevel.. Jeg tenkte det kanskje holdt med disse støvlene. Mulig du har de aller varmeste Sorel-støvlene? Jeg kjøpte disse:

Podens kompis har disse, og moren hans er svært fornøyd med de. Poden har noen som er lfitt annerledes, men jeg tror de er like varme.

Annonse

Jo, ser nå at de poden har er opp til -40. De heter super trooper. http://www.sorel.com/Product.aspx?top=3&cat=320&prod=77

Vi er kjempefornøyd med Sorel støvlene til poden. Men vi har cherrox i tilleggg. De er ikke 100 % vantette og jeg syntes de er for varme når det er bare noen kuldegrader. MEN derimot er det super når det blir godt over minus 10 osv. De er svaært varme. Så vi har et par cherrox og et par Sorel, et par gummistøvler.

Og selvsagt sandaler, joggesko og høstsko. Men det blir for penger av det når man skal ha så mange par sko, og nye nesten hvert år.

Bruker man ullsokker i sorel?

De er gode, men altfor varme i slapsevær og ned til ca -5 grader.

Du må nok ha cherrox i tillegg.

Ok, er spesielt spent på hva niåringen synes. Hun er en varm type, så mulig disse støvlene ikke passer så godt til henne.. Seksåringen fryser derimot "alltid", så der skal det nok gå bra ;-)

Bruker man ullsokker i sorel?

Det spørs litt på været, men poden bruker ofte bare Ulvang sokker. Er det svært kaldt (eller han skal være ute lenge) så har han tynne ullsokker (strømper) og tykke ullsokker utenpå (om det ikke blir for trangt, da har han bare Ulvang). Poden er 7 år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...