Gå til innhold

Legoteppe, legosekk (til å leke på og oppbevare i)?

Anbefalte innlegg

Jeg husker noeng gutter hadde dette når vi var små (1980tallet).

Hvor kan jeg kjøpe et slikt teppe som er rundt når det ligger utslått på gulvet med alt legoen oppå, mens en drar i noen tau og så blir det en sekk når en er ferdig med legoen. Noen som aner hva jeg snakker om?

Har vært i alle lekebutikkene i sandnesområdet men ingen hadde hørt om det. Kan det kjøpes på nett? Jo større jo bedre!

Fortsetter under...

Jeg lette også STavanger og Sandnes rundt etter det teppet for et par år siden, fant ikke. MEN jeg var på en stoff butikk, kjøpte et stort rektangulær stykke dongristoff,et robust tau og store maljer.

Frem med symaskin og saks, klippet stykket til en sirkel, sydde kant på den og trykket så maljene inn med passe mellomrom. Den har fungert kjempemessig!! var gjort på en time eller to, så det var slettes ikke avskrekkende.

Lykke til, - med shopping eller mekking:-) !

Jeg sydde en sånn til ungene og den funket greit, men jeg syes den samlet en del støv inni posen. Etterhvert gikk vi over til en sånn "bedroller", så stor og flat plaskasse på hjul som står under senga og det funker mye bedre. Lettere for ungene selv å dra den frem og skyve den tilbake og i og med at den er så stor i flate så er det ikke noe problem å lete etter lego i den heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...