Gå til innhold

Er det virkelig ingen som har fått med seg...(musikk)!??

Anbefalte innlegg

Gjest vil så gjerne ha den....

For en tid tilbake hørte jeg på radio at en mor hadde laget musikk av sitt barns "babbel". Gutten var 2år og het Tobben. Jeg hørte ikke sangen dengang, men plutselig hørte jeg denne data-animerte sangen på radio og syntes den var utrolig fengende og danserytmisk. Sangen het "Ballfiddel". Det er visstnoklaget bare 2 sanger, men:

Finnes de på singel? Et det noen som vet om jeg kanlaste den ned noe sted? (Finner den ikke på limewire eller vg)

Har funnet ut at navnet på sangene heter da "Balfudl!? Ja!" og "Broom" eller / "Wroom"....

Er det ikke flere enn meg som har fått det med seg? Teksten er en masse gurgle og barnelatter som-som sagt- er datafikset til noe ala diskotekmusikk.:0)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest vil gjerne ha den..

Jeg har funnet dette, og det er det eneste. Som du ser i tråden har jeg også sent urørt en mail...Uten svar...Da hjelper det lite med google gitt!:0)

Den kan ikke lastes ned!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...