org Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Hadde kjæresten min kommentert at _jeg_ ikke hadde vasket godt nok til jul så hadde han fått ei vaskebøtte i hodet! Gjør jeg ikke ting bra nok (det synes han så absolutt jeg gjør!) så får han jaggu gjøre det sjøl. Og du - det gikk kjempebra i går! ) Kunne ikke gått bedre, faktisk! Da kan jeg kanskje lese om det i avisa i morra, da? *spent* 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Da kan jeg kanskje lese om det i avisa i morra, da? *spent* Neppe. ) Skjønt jeg vet jo ikke hvordan lokalavisa der dekker slike ting. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg er faktisk akkurat ferdig nå jeg Skal inn for en ny operasjon midt i oktober og vet at jeg ikke får gjort noe etterpå, så jeg tok julevasken nå. Så skal det sies at jeg tok vårvasken i februar, da jeg hadde en stor operasjon i begynnelsen av mars... Nå blir det vanlig "vedlikehold" frem til julehøytidelighetene og til våren igjen. 0 Siter
org Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Neppe. ) Skjønt jeg vet jo ikke hvordan lokalavisa der dekker slike ting. Neida, fant ingenting. *sutre* 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvorfor i all verden skal man vaske rundt i huset på den mørkeste tiden av året? Fordi det er den tiden på året man er mest innendørs. På sommeren har du jo ikke mye glede av å ha vasket rundt huset:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Neida, fant ingenting. *sutre* Det sto ikke noe i nettutgaven heller. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bortsett fra at "kjøret" har startet allerede nå. Jeg har nøyaktig 9 dager fra siste hjemmeeksamen til julaften til å lage jul, så rundvasken kommer til å bli nedprioritert. Ikke at den prioriteres noe særlig ellers heller.... I år skal jeg prioritere lussekatter, pepperkaker, krumkaker, julegaver og pynting. Også middagene, naturligvis. Resten får fare.... Sikker på at det blir like hyggelig som ellers! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.