Gå til innhold

Utenfor tema: Hvor tidlig kan man begynne julevasken?

Anbefalte innlegg

Hadde kjæresten min kommentert at _jeg_ ikke hadde vasket godt nok til jul så hadde han fått ei vaskebøtte i hodet! Gjør jeg ikke ting bra nok (det synes han så absolutt jeg gjør!) så får han jaggu gjøre det sjøl.

Og du - det gikk kjempebra i går! :o) Kunne ikke gått bedre, faktisk!

Da kan jeg kanskje lese om det i avisa i morra, da?

*spent*

Fortsetter under...

Jeg er faktisk akkurat ferdig nå jeg :) Skal inn for en ny operasjon midt i oktober og vet at jeg ikke får gjort noe etterpå, så jeg tok julevasken nå. Så skal det sies at jeg tok vårvasken i februar, da jeg hadde en stor operasjon i begynnelsen av mars...

Nå blir det vanlig "vedlikehold" frem til julehøytidelighetene og til våren igjen.

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bortsett fra at "kjøret" har startet allerede nå.

Jeg har nøyaktig 9 dager fra siste hjemmeeksamen til julaften til å lage jul, så rundvasken kommer til å bli nedprioritert. Ikke at den prioriteres noe særlig ellers heller....

I år skal jeg prioritere lussekatter, pepperkaker, krumkaker, julegaver og pynting. Også middagene, naturligvis. Resten får fare....

Sikker på at det blir like hyggelig som ellers!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...