Gjest Hari oh Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hei. Noen som har gode musikkforslag til meg? Trenger noe romantisk flott musikk som jeg kan spille i bakgrunnen når vi for første gang på maaange måneder (år) skal ha en middag for to hjemme... Vi er så heldige å få barnevakt tirsdag kveld med overnatting til onsdag. Tenkte da at det kunne være hyggelig å lage en deilig middag hjemme og bare nyte livet og roen her. Da trenger jeg tips og råd. Særlig med tanke på at dette er vår sjanse til å oppta noe romantisk igjen. Har lyst på noe inspirerende, rolig og romantisk musikk som jeg kan overraske med. Håper derfor på noen gode tips! 0 Siter
Helmi Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Skaff deg en plate med den sensuelle Sade 0 Siter
gutt23 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 norah jones ikke noe gauling som celine dion da skremmer du bort mannen din 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Janet Jackson "Velvet rope" cd'en. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg ville likt Il Divo, Bach, Beethoven, Vivaldi, Josh Groban eller kanskje Paganini. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.