Gå til innhold

Uhøflig frisør...!

Anbefalte innlegg

Gjest aldridermer!

Frisøren til poden hadde ikke tid til oss i helgen, og vi betsemte oss derfor for å prøve en annen..skrekk og gru! De to frisørene som var på jobb pratet over hodet på ham, seg imellom. Ikke ETT ord sa frisøren til ham - før det var krise.. Jeg så han ble lei seg, tårene hans rant, og jeg kjente jeg ble SÅ forbanna! (Men dessverre er jeg altfor høflig til å be frisøren skjerpe seg...) Han er 6 år, han har aldri grått hos frisøren før, derimot syns han at det er kult å klippe seg! Etterpå var han litt usikker på om jeg skulle "kjefte" på ham fordi han ikke ville mer, men jeg kom ham i forkjøpet og sa at Det var en uhøflig frisør, det! Og han var veldig enig! Det er første gang jeg har sagt om en voksen person så han hørte det, men NÅ var det på sin plass... GRRRRR

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246182-uh%C3%B8flig-fris%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar liten...ikke greit å være liten gutt når sånne ting skjer. Og så vanskelig det måtte ha vært for ham å ikke ville mer, når han ikke var sikker på hvordan du ville reagere... Neste gang legger du igjen høfligheten hjemme og sier rett ut hva du mener om sånn oppførsel! *tøff*

Jeg skjønner meg ikke på slike folk! Nesten enda verre er det når leger eller tannleger oppfører seg på denne måten :-(

Det er bra at unger får vite at enkelte voksne også er uhøflige. Greit å vite at det ikke er en selv det er noe feil med ;-)

Stakkat gutten din. Han prøvde jo å være så flink han bare kunne. Jeg synes det var bra at han ikke fikk kjeft av deg og jeg synes det var bra at du sa det om en voksen. De kan fint lære at enkelte voksne ikke kan oppføre seg når det faktisk er tilfelle.

Dere var da flinke begge to! Og frisøren var lite oppegående.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...