Gå til innhold

Hjelp Jeg tisser på meg som 26åring


Gjest fortvilet gutt på 26år

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet gutt på 26år

Hei på dere jeg vet dette høres domt ut men det er en ting jeg ikke sjøner helt jeg er faktisk 26år og jeg plutselig en dag bynte jeg å tisse på meg på byen. jeg sjøner ikke helt hva dette kan vere. Men jeg har hatt noen merkelige drømmer nor jeg såver ja jeg drømmer om at jeg er 2-3år og tisser på meg ver dag og natt. og at jeg faktisk liker det??? ja en merkelig drøm og jeg har hat det i noen måner nå og det ser ut til at det bare blir vere og vere jeg vokner om natta og jeg merker at jeg er jenom våt av svette og at jeg har tisset på meg. og noen ganger i drømene så er jeg pluselig en voksen gutt som sitter å leker med noen onger i sankassa.

Ja jeg byner å lure på om jeg er gal i hodet. eller er det at jeg savner det å vere en liten gutt i gjen???? Ja er det noen her som kan hjelpe meg å bli kvitt dette eller er det at jeg må jenopleve min barndom i gjen?? for å bli kvitt dette.ikke vet jeg men det er noe som ikke stemmer i alle fall og dette plager meg veldig. Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg å hi meg et svar på mine problemer. ...hilsen en fortvilet gutt på 36år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til fortvilet 26 åring. Jeg vil anbefale deg å stille spørsmålet ditt i forum for urinveiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...