Gå til innhold

Finnes det trillevogner til kofferter på disse flyplassene?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart reiseklar

Reiser til USA snart og har kun hjul på den ene kofferten.

Lurer derfor på om noen aner om slike baggasje vogner finnes på Schiphol og JFK?

Reisebyrået var ikke helt sikkre, men jeg mener da at dette må finnes.

Skal jo handle litt (mye) og orker ikke bære allverdens.

Fortsetter under...

Hei!

Jada, de finnes begge steder, men såvidt jeg husker måtte man stappe en mynt inni på JFK, sånn som man gjør på supermarkeder her. Det er jo ikke alltid man har mynt i lokal valuta når man akkurat har landet i et nytt land, så vær obs på det.

MVH

Du får antakelig sjekket inn bagasjen helt frem til USA selv om du skal mellomlande i Amsterdam. Derfor ingen grunn til å bekymre seg over evt. traller på Schipol.

Jeg er ganske sikker på at det finnes traller på JFK, du bør imidlertid ha en mynt klar, lurer på om det fremdeles bare er en quarter som trengs.

Baggasjen sjekker du inn i Norge og henter den ut på JFK. På Schiphol ser du ikke baggasjen din, og godt er det. Det er en sinnsykt stor og laaaaaang flyplass, så beregn god tid til å gå fra gate til gate!

På JFK er det vogner, men de koster ganske mye å leie. Men husker jeg rett så er det ikke så langt fra der du henter bagasjen og ut til drosjer/busser.

God tur!

Gjest Snart reiseklar

Hei!

Jada, de finnes begge steder, men såvidt jeg husker måtte man stappe en mynt inni på JFK, sånn som man gjør på supermarkeder her. Det er jo ikke alltid man har mynt i lokal valuta når man akkurat har landet i et nytt land, så vær obs på det.

MVH

Takk for svar. Gleder meg til turen og skal ta med meg en mynt i lomma:-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...