Gå til innhold

HASTER! Ert i nesa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillepoden har stukket en ert i nesen - hva gjør jeg? (Har legevakta på tråden - eviglang kø)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette funka for niesa mi i hvert fall.. Sugerør i det nesebordet erta sitter. Hold for andre nesebordet og hold munnen lukket og sug!

Lykke til..

Skrevet

Dette funka for niesa mi i hvert fall.. Sugerør i det nesebordet erta sitter. Hold for andre nesebordet og hold munnen lukket og sug!

Lykke til..

Takk! Henter sugerør!

Gjest trultemor26
Skrevet

Hold for det neseboret erta ikke sitter, lukk igjen munen og blås hardt ut med nesa!

Funka på søstra mi da hun hadde putta en fluortablett oppi der.

Gjest trultemor26
Skrevet

Lykke til..

Sug? Da vil den vel sette seg fast enda lenger opp?

Skrevet

Takk! Henter sugerør!

Nope - funka ikke. Tør ikke rote for mye der - vil ikke gjøre vondt verre.

Skrevet

Hold for det neseboret erta ikke sitter, lukk igjen munen og blås hardt ut med nesa!

Funka på søstra mi da hun hadde putta en fluortablett oppi der.

Poden på tre år får ikke til å blåse skikkelig ut av nesen, dessverre. Forsøkt.

Skrevet

Kom igjennom på legevakta. Skal forsøke med pepper mot neseborene, for at han skal nyse. Forbud mot å forsøke å "pirke"

Skrevet

mora til niesa mi gjorde det på henne da hun var tre år og hadde putta en ert i nesa, den kom faktisk ut! Men den satt sikkert ikke langt inn da...

Gjest trultemor26
Skrevet

Kom igjennom på legevakta. Skal forsøke med pepper mot neseborene, for at han skal nyse. Forbud mot å forsøke å "pirke"

Tvinn litt dopapir tynt og fukt spissen sånn at den blir spiss og pirk så langt du kan oppi neseboret uten ert. Da nyser _jeg_ ihvertfall!

Gjest trultemor26
Skrevet

mora til niesa mi gjorde det på henne da hun var tre år og hadde putta en ert i nesa, den kom faktisk ut! Men den satt sikkert ikke langt inn da...

Fikk hun den i munnen da?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvis du hadde blåst med et sugerør i det neseboret erta sitter, DA ville den ha satt jeg fast lenger opp.

Hvis du suger vil den kunne komme ut.

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvis du hadde blåst med et sugerør i det neseboret erta sitter, DA ville den ha satt jeg fast lenger opp.

Hvis du suger vil den kunne komme ut.

Akkurat ja, jeg er åpenbart dårlig på fysiske regler.. hehe

Da lærte jeg noe nytt i dag og ;)

Skrevet

Dra til legevakta og få den ut. Forhåpentligvis har barnet lært en lekse...

Dere kan kanskje også lese om Maddicken og Lisabeth, når Lisabeth fikk en ert i nesa.

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan du drikker brus med sugerør? :-)

Skrevet

Du finner en som heter Mattis, og ber henne gi ham en på nesa! Da fyker nemlig erten ut.

(har lest litt for mye Marikken)

Har du fått den ut?

Gjest trultemor26
Skrevet

Kan jeg spørre hvordan du drikker brus med sugerør? :-)

Det kan du ;) Jeg suger brusen i meg, den går da oppover og inn i munnen, ikke nedover altså.

Skrevet

Det kan du ;) Jeg suger brusen i meg, den går da oppover og inn i munnen, ikke nedover altså.

Hahaha, nå måtte jeg le altså.

Lenge siden forrige naturfagtime på skolen? ;-)

Skrevet

Hehe, ikke den som har ert i nesa som skal suge, men den som er i andre enden. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...