Gå til innhold

Hodepine, kvalme og oppkast?

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til tuppen

Vår datter fikk i går tidlig hodepine. Hun kastetopp ca en gang pr. time frem til ca kl 22.00 i går kveld.

Hun er fremdeles liggende, litt med hodepine og kvalme men ikke oppkast siden i går kveld. Hun er slapp og vil ikke ha mat.

Hodepinen blir verre når hun bøyer seg fremover.

To stk. i familien har hatt omgangssyke nå i helgen, men ble friske etter en dag.

Kan vi slå oss til ro med at dette er vanlig omgangssyke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246475-hodepine-kvalme-og-oppkast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å ha oppkastsyke på den måten med hodepine og kvalme og at jeg kjenner hodepinen mer intenst når jeg bøyer hodet fremover, nesten som noe "løst" inni meg.

Migrene kan og gi hodepine - som fører til oppkast, men siden det har vært oppkastsyke på gang nylig i din familie er det nok stor sannsynlighet det er dette hun har.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...