Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se positivt på det: Nå da du har fått "satt bort" ungene helgen etter, kan du kanskje få gjort noe spennende selv den helgen... :)

Skrevet

En slik misforståelse har jeg også opplevd, og måtte styre en masse :o)

Men du, en tanke som slo meg, hvis det er slik at de 2 eldste kan passe de minste, kunne ikke de ha fått sovet i leiligheten til venninna di da?

Og så kan hun overnatte hos deg? Siden hun må jo være sistemann som går, siden det er hennes fest?

Kommer vel an på hvor store de to største er. En ting å være barnevakt noen timer om kvelden mens foreldrene er ute en tur - noe annet å sove alene natta gjennom i et annet hus...

Skrevet

Kommer vel an på hvor store de to største er. En ting å være barnevakt noen timer om kvelden mens foreldrene er ute en tur - noe annet å sove alene natta gjennom i et annet hus...

Sant det, men jeg leste lengre ned i tråden at de brukte ikke andre barnevakter en de eldste.

Så derfor foreslo jeg det jeg gjorde :o)

Skrevet

Godt forslag!

Det hender innimellom at jeg glimter til, men svært så sjelden på formiddag *trøtt*

He he, må være en god dag i dag da :o)

Skrevet

En slik misforståelse har jeg også opplevd, og måtte styre en masse :o)

Men du, en tanke som slo meg, hvis det er slik at de 2 eldste kan passe de minste, kunne ikke de ha fått sovet i leiligheten til venninna di da?

Og så kan hun overnatte hos deg? Siden hun må jo være sistemann som går, siden det er hennes fest?

Føler at de er litt for unge til det ;o)

Greit med noen timer på en kveld,men...de er 13,5 og 15 år.Lillejenta er 6 år.

Men takk for forslaget ;o)

Hilsen

Skrevet

Sant det, men jeg leste lengre ned i tråden at de brukte ikke andre barnevakter en de eldste.

Så derfor foreslo jeg det jeg gjorde :o)

Ja, det er jo et godt forslag! :-) Men som sagt - kommer an på alderen.... :-)

Skrevet

Se positivt på det: Nå da du har fått "satt bort" ungene helgen etter, kan du kanskje få gjort noe spennende selv den helgen... :)

Sant nok ;o)

Tror ikke denne blir spennende.

Masse fremmede folk ; da blir jeg helt toki....vaske , skure , rydde og varte opp ;o)

Meg i et nøtteskall ; stressa!

Hilsner fra

Skrevet

Føler at de er litt for unge til det ;o)

Greit med noen timer på en kveld,men...de er 13,5 og 15 år.Lillejenta er 6 år.

Men takk for forslaget ;o)

Hilsen

Ok, da er det jo greitt :o)

Jeg passet selv lillesøstera mi på 3 da jeg var 15, alene. Men jeg vet a søren om jeg hadde latt noen passe guttungen.... Huff da, jeg er visstnok litt av en hønemor ;o)

Er det langt unna? Du kunne jo evnt hentet de om natta? Dvs om du har slikt barn som meg da, som sover seg igjennom alt, abselutt alt!

Skrevet

Ja, det er jo et godt forslag! :-) Men som sagt - kommer an på alderen.... :-)

Joda, jeg er ganske nøyen selv jeg på hvem som får passe guttungen :o)

Skrevet

Ok, da er det jo greitt :o)

Jeg passet selv lillesøstera mi på 3 da jeg var 15, alene. Men jeg vet a søren om jeg hadde latt noen passe guttungen.... Huff da, jeg er visstnok litt av en hønemor ;o)

Er det langt unna? Du kunne jo evnt hentet de om natta? Dvs om du har slikt barn som meg da, som sover seg igjennom alt, abselutt alt!

Det er nok forskjell på unger ja .

Og jeg er ganske hønete av meg ;o)

Det er ikke så langt unna , men hun har 2 tenåringer selv der hjemme.

Hilsen

Skrevet

Det er nok forskjell på unger ja .

Og jeg er ganske hønete av meg ;o)

Det er ikke så langt unna , men hun har 2 tenåringer selv der hjemme.

Hilsen

Håper du finner en løsning.

Du får bestikke ungene med noe godt, og si at de må holde seg på deres soverom eller noe. Kjøpe blader e.l til dem. :o)

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvorfor foreldre i dag er så hysteriske når det gjelder barn og en fest i ny eller ne?

Da jeg var barn synes jeg og min søster det var kjempestas at mamma og de hadde fest. Vi bodde i et gammelt hus og kunne høre det meste. Alt vi hørte var glade mennesker som lo og pratet. Avogtil sang de mens en eller annen spilte gitar.

Det var jo så spennende! Og vi lå og lyttet helt til vi sovnet av ren og skjær utmattelse, så det var ikke bare foreldre som kunne sove lenge dagen derpå....

Skal ikke barn få oppleve at foreldre har et sunt og greit forhold til alkohol og fest...

Og jeg snakker selvfølgelig IKKE om fyllefester med all dritten som kan følge med slikt.

Ønsker deg masse lykke til med festen!

Du kjenner sikkert diktet "De voksnes fest" av André Bjerke?

Skrevet

Du kjenner sikkert diktet "De voksnes fest" av André Bjerke?

Gjorde ikke det, men har akkurat lest det og det var vakkert!

Det var vel noe av det samme jeg og søsteren min opplevde på loftet, når festen steg i lystig takt i etasjen under.

Jo, det var spenning og åttpåtil var det to tallerkener med snacks på kjøkkenbordet samme som de voksne hadde knasket på kvelden før.....

Å du deilige barndom.....

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...