Gå til innhold

Oppussing av barnerom

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt diverse utstyr til barnerom i "Biler"-serien (Disney Cars)? Jeg har funnet mye på ineternett i USA, men ingen av stedene jeg har søkt på godkjenner ikke utenlandske kredittkort.

Har også søkt på alt jeg har kommet på av norske sider, men utvalget er elendig.

Noen som har noen lure tips. Temaer som Byggmester Bob og Postmann Pat er også helt ok.

Veldig takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246583-oppussing-av-barnerom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe tips til utstyr, men til hvordan male motiv på veggen (har ikke prøvd det selv, bare hørt om det).

Du kopierer figurer etc over på lysark, låner en gammeldags lysark-prosjektor på jobben, lyser motivet opp på veggen og maler etter dette.

Sikkert lurt å bare bruke dette til selve omrisset, og så fylle i med farger og detaljer etterpå.

Tusen takk! Her fant jeg masse spennende! Har du erfaringer med å handle på ebay? Lang leveringstid?

Det er veldig opp og ned med leveringstid... Det er jo ikke én selger, men mange. Du kan se på ratingen til en selger og se hva andre har tilbakemeldt på akkurat den selgeren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...