Gå til innhold

Fritidssyssler for en 5 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen tips?

Ville gjerne ha satt sønnen min igang med en fritidssyssel. Til neste år kommer vi til å melde han på fotball og eller friidrett.

Hva kan man finne på når barnet er bare 5 år gammel. Han har ikke så mange å leke med i nærområdet. Bare en jente som er ett år eldre enn ham...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246607-fritidssyssler-for-en-5-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en femåring nå, og har lurt litt på å melde henne inn på barneidrett. Idettslaget har opplegg for femåringer, men det er på onsdager, og foreløpig har vi ikke noen andre aktiviteter på onsdagene, så det hadde vært deilig å slippe noe den dagen.... Eldstemann gikk på det da han var fem år, og det fungerte kjempebra!

Ellers går en del femåringer her på kor, dans, svømming. De som går i barnehage mange dager i uka, har imidlertid ikke så stort behov for mange fritidsaktiviteter, i alle fall ikke mine barn. Det holder med kor for dem.

5 åringen min går på kor/gutteklubb. Og så går han på svømming.

Her hos oss begynner de på fotball som 4 og 5 åringer. Men dette vil ikke min sønn, da.

Allidrett finnes det også tilbud om her, samt diverse dansegreier, men det er kanskje mer poppis for jenter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...