Gå til innhold

Men... skal jeg aldri slutte å blø, da... (Hormonspiral)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjempefornøyd med hormonspiralen min siden jeg satte den inn for halvannet år siden. Men NÅ plutselig, har jeg begynt å småblø hele tiden. I tre uker har jeg "spottet" - og det ser ikke ut til å ta slutt.

Hadde jeg ikke visst med hundre prosent sikkerhet at spiralen er på plass, ville jeg tatt en graviditetstest nå (da spotting har vært min "følgesvenn" gjennom svangerskapene mine) - men det er det jo ingen grunn til å mistenke nå.

Andre med lignende opplevelser? Hva må til for å få spottingen til å slutte?

Fortsetter under...

Jeg er også kjempefornøyd med min hormonspiral. Det første halvåret hadde jeg en del spotting, men nå, etter 2,5 år, er det sjelden. Jeg opplever spotting fra tid til annen, men det går gjerne mange måneder mellom hver gang. (med spotting, mener jeg utenom mensen, altså)

Klarer du å kjenne at den sitter på plass? I så fall kan du sikkert ta det med ro..

Jeg er også kjempefornøyd med min hormonspiral. Det første halvåret hadde jeg en del spotting, men nå, etter 2,5 år, er det sjelden. Jeg opplever spotting fra tid til annen, men det går gjerne mange måneder mellom hver gang. (med spotting, mener jeg utenom mensen, altså)

Klarer du å kjenne at den sitter på plass? I så fall kan du sikkert ta det med ro..

Snorene er i alle fall på plass, så jeg bekymrer meg ikke for graviditet, altså.

Bare møkk lei spotting i ukesvis!

Annonse

Har hatt hormonspiral i snart tre år og er veldig fornøyd.

Har ikke hatt slik blødning som du snakker om, har bare litt "spotting" et par dager i stedet for mens (kan knapt kalles blødning).

Var jeg deg ville jeg tatt en test, det er jo ikke HELT uvanlig å bli gravid med hormonspiral.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...