Gå til innhold

Vinterdress og vintersko til barn 3-8 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så i hvert fall at Kap Ahls vinterdress var "Best i test" hos Foreldre og barn.

Ellers kan du søke litt på forumet her, tror det finnes mange tråder om dette.

Sukk. Må snart ut å handle jeg og; hadde bare lommeboka vært litt feitere... :(

Jeg kjøpte faktisk dresser til de to eldste (5 og 7) på Wearhouse rett før påske, og vi har vært så fornøyde med dem! De ble jo kjøpt på slutten av sesongen, så vi har ikke så veldig lang erfaring, men dressene er i fine farger (blå+rød og rosa+mørkerosa), har avtagbart fôr og sitter godt rundt ankler og håndledd. De har sånt glatt belegg bak og på knærne som ungene elsker å renne på når det er snø.

Husker ikke prisen, men tror det var ca 350 kr.

Når det gjelder sko, har alle tre cherrox/slusher til våte slapsedager og gore-tex sko til kalde vinterdager, Jeg kjpte på salg til minstemor, rosa Ecco gore-tex. Tror eldstemann trenger nye, så jeg skal sjekke tråden her. Han må ha str 34, så det er litt begrenset utvalg... Håper hun mellomste kan ha de hun hadde i fjor.

Lille frøken på 3 år har Helly-Hansen dress og Lego-dress til vinteren. Kjøpt på salg. Har ikke prøvd noen av disse merkene før.

Ecco-skoene fra i fjor passer i begynnelsen av vinteren. Mulig jeg kjøper et par nye når de blir for små. Veldig fornøyd med de skoene, verd prisen.

Til hodet har jeg kjøpt Troll-lue. Også den er verd hver krone. (Kr 299).

Skal vi se, her er listen min:

Marie 1 år:

Reima Tec dress og Kamik vinterstøvler

Andrea 5 1/2 år:

HH dress (med gummi i rumpa, nekter å bruke noe annet til mors frustrasjon) og Kamik vinterstøvler

Julian 7 år:

HH dress (samme som Andrea) og Kamik vinterstøvler til han også.

Luer varierer vi litt med, det ender ofte i Janus ullhettelue innerst og ett eller annet over på alle tre.

Votter er enten Ullvatten, Reima Tec eller Nøstebarn sine. Viktig med varme, gode votter :-)

Annonse

Vi har kjøpt Reima Buller&Bång vinterdresser. Hadde det samme i fjor, svært fornøyde. Sko har vi ikke kjøpt ennå. Eldste har vel både cherrox og Ponny vintersko som passer ennå. Sterkt i tvil om hva jeg skal kjøpe til yngste, vil helst unngå cherrox, så det vi kjøper må faktisk være vanntett. Ikke bare liksom-vanntett. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...